نمی توانم جدول امتیازات تیم خود را تعیین کنم: ضربه تند ویرات کوهلی پس از پیروزی به عنوان کاپیتان RCB

ویرات کوهلی، کاپیتان ایستاده رویال چلنجرز بنگلور (RCB) گفت که ضربه زدن به اهداف روی تخته کافی است و نیازی نیست که بازی در روز پنجشنبه در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب مقابل پادشاهان پنجاب (PBKS) به پایان برسد. RCB در مسابقه مقابل PBKS با 24 ران پیروز شد. فاف دو پلسیس بازکننده RCB با 84 توپ خارج از 56 و ویرات کوهلی با 59 توپ از 47 توپ به تیم کمک کردند تا 174 توپ را به ثمر برساند که PBKS نتوانست به آنها دست پیدا کند و همه را در 18.2 اوور به دست آورد.

در ارائه پس از بازی، ویرات گفت که نمی‌خواهد بازی به پایان برسد، به خصوص پس از اینکه آنها دو سوم تیم پنجاب را به پاویون انداختند.

“استراتژی این بود که در عمق 190 ضربه بزنیم. به آنها (بازیکنان) گفت که هدف بیش از اندازه کافی است. کهلی در ارائه پس از بازی گفت: نمی‌توانیم به عمق بازی برویم، مخصوصاً وقتی که با 6-7 ویکت شکست خوردند.

ویرات در پاسخ به سوالی درباره جایگاه تیمشان در جدول امتیازات گفت: جدول امتیازی نمی تواند وضعیت تیم آنها را مشخص کند و همچنین گفت که بعد از 13 یا 14 بازی در مسابقات نگران امتیازات خواهد بود.

جدول نمی تواند تیم شما را تعریف کند. ویرات گفت تا بازی 13 یا 14، ما می توانیم روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کنیم.

از آنجایی که بنگلور در اوایل شروع خوبی داشت، به نظر می رسید که آنها 20-25 امتیاز کمتر دارند. با این حال، در اینینگ دوم، مجموع دور از دسترس به نظر می رسید.

سراج در مجموع 4 ویکت گرفت در حالی که وانیندو هاسارانگا دو ویکت و هارشال پاتل و وین پارنل هر کدام یک ویکت اسکالپ کردند.

فاف در این زمین خیلی خوب ضربه زد. بازی های او در پایان 20-30 امتیاز اضافی برای ما به ارمغان آورد. زمین در پایین بسیار ناهموار بود، حدس می‌زنم آب کافی وجود نداشت. کاپیتان RKB ادامه داد.

ترکیب ضربه‌ای عمیق‌تر است، اما ما در بولینگ خود نیز گزینه‌هایی داریم. ویرات در پایان گفت: نیمه‌های راه برای بردن بازی به حریف بود و وقتی 4 ویکت را در اوور انتخاب می‌کنید، به نوعی بازی را شکست می‌دهید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله