“نمی توانم او را ببندم”: بالاترین ستایش Faf du Plessis برای Suryakumar Yadav پس از ضربه گردباد

بمبئی:

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی معتقد است که اکثر تیم‌ها، از جمله تیم او، در رقابت‌های IPL در حال انجام خطرات را متحمل می‌شوند و سود زیادی به آنها می‌پردازد. تعقیب و گریز رویال چلنجرز برای یک هدف جامد 200 دونی در بنگلور، میشیگان در روز سه شنبه 16.3 اور انجام شد. ما آنها را به کمتر از 200 محدود کردیم. خیلی سخت بود، می توانست 220 یا بیشتر باشد. من نمی دانم شماره ایمن چیست. در چهار بازی اخیر ما بیش از 200 بازی را دیده ایم. بیشتر تیم ها شانس می آورند و نتیجه می دهد.

خفاش‌ها ریسک می‌کنند و منتظر بیش از 200 امتیاز هستند. ذهنیت خفاش‌بازان این است که کاری ویژه برای تیم انجام دهند و آن‌ها نیز این کار را انجام می‌دهند.

روهیت از بازیگران ستاره تیمش، از جمله آکاش مدوال، بازیکن تیم اوتاراکند تمجید کرد: «اینینگ خوب است. اگر به خودتان فشار بیاورید، ممکن است زخمی شوید. آن چهار نفر خوب بازی کردند. آکاش (مدوال) هم پارسال با ما بود. ما مجموعه ای از مهارت ها را دیده ایم. می خواستیم به او نقش بدهیم. او کاملاً مطمئن است. او تیم اوتاراکند خود را مدیریت می کند. او می داند که در چه زمینه ای به او نیاز است.”

کاپیتان RCB Faf du Plessis احساس کرد که آنها 20 ران کم دارند.

من فکر می کنم حداقل 20، در زمینه ویکت در حال حاضر در این فصل، چیزی کمتر از 220 با ترکیب MI batting. آنها یک طرف قوی هستند، آنها به عمق ضربه می زنند. ما پنج اور آخر اینینگ را انجام ندادیم) خیلی ناامید شدیم.”

دو پلسیس از ضربه 35 توپی سوریاکومار یاداو در 83 ران برای MI خوشحال شد.

“(SKY) او یکی از بهترین هاست، وقتی بازی را شروع می کند، بازی کردن با او بسیار دشوار است. گزینه های زیادی که نمی توانی او را ببندی. تحت فشار… این طبیعت هیولا است، ترکیب های طولانی، و بچه ها بیرون می آیند و مثبت بازی می کنند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله