“نمی توانم از تماشای دست بردارم…”: سارا تندولکار اولین ویکت IPL را به برادر آرجون تبریک می گوید

آرجون تندولکار اولین ویکت IPL خود را مقابل SRH گرفت© BCCI

آرجون تندولکار با آخرین قهرمانی هایش برای سرخپوستان بمبئی در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز سه شنبه باعث افتخار تمام خانواده اش شد. پسر ساچین تندولکار افسانه ای، آرجون وظیفه بزرگی برای دفاع از 20 ران از آخرین اوور به عهده گرفت. این بازیکن 23 ساله کار خود را به خوبی انجام داد زیرا او نه تنها یک پیروزی 14 ران به تیمش داد، بلکه اولین ویکت IPL خود را نیز اسکال کرد. آرجون، که تنها دو بازی به لیگ برتر فوتبال ایران رسیده است، به دلیل حفظ میراث پدرش مورد تحسین بسیاری از سراسر کشور قرار گرفته است.

در مورد آرزوها، خواهر آرجون، سارا تندولکار نیز از تبریک گفتن به برادرش برای رسیدن به نقطه عطف مهم ابایی نداشت.

سارا در اینستاگرام خود ویدیویی از مصاحبه آرجون پس از بازی را در استوری خود منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «خیلی وقت بود منتظر این روز بودم. پس بله، خیلی به شما افتخار می کنم!! @arjuntendulkar24”.

در داستانی دیگر، او نقطه برجسته مسابقه را زمانی که آرجون ویکت بوونشوار کومار را گرفت، که اولین اسکالپ IPL او نیز بود، منتشر کرد. او نوشت: “نمی توانم از تماشای هایلایت خودداری کنم!”

5jmtv9ng
در صحبت کردن از بازی، کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در تلاشی تاول‌آمیز به مقام بیستم درخشان دست یابد، در حالی که هندی‌های بمبئی با 14 ران سان‌رایزرز حیدرآباد را شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه‌شنبه شکست دادند، قدرت خود را به نمایش گذاشت. گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند.
از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی برای حفاری عمیق تر با کمک مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) بهبود یافتند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله