نمایش! RCB Pacer، هارشال پاتل سعی می کند راوی بیشنوی از LSG را از کنار خارج کند اما بیهوده. نگاه کن

مسابقه IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور به یک هیجان دیگر تبدیل شد که اولی در نهایت با یک ویکت در آخرین توپ، دومی را شکست داد. پس از اینکه RCB برای اولین بار برای 212 ضربه زد، LSG با تلاش زیاد به ضربات ضربه زد زیرا معادله به پنج ران از شش توپ آخر رسید. با این حال، با از دست دادن ویکت های مارک وود و جیدف اونادکات، درام بیشتری در انتظار بود. معادله LSG اکنون به 1 run off 1 ball کاهش یافته است. در اینجا بود که زمانی که هارشال پاتل سعی کرد راوی بیشنوی از LSG را در سمت غیر ضربه‌ای از پا درآورد، درام بیشتر رخ داد، زیرا ضربه‌زن بیش از حد منحرف شده بود. سپس او توپ را به سمت کنده ها پرتاب کرد که به او برخورد کرد، اما داور اجازه نداد بیشنوی بیرون بیاید، زیرا پاتل با این اقدام خود انجام می داد.

نیکلاس پوران در یک بازی هیجان‌انگیز آخرین توپ در لیگ برتر هند در روز دوشنبه، یک توپ 19 برنده 62 و مارکوس استوینیس 65 را در حالی که لاکنو سوپر جاینتز رویال چلنجرز بنگلور را با یک ویکت شکست داد، شکست داد. در تعقیب 213، LSG از درخشش پوران و استوینیس عبور کرد تا یک پیروزی به یاد ماندنی را به دست آورد. پوران سریعترین پنجاه فصل را ثبت کرد و تنها با 15 توپ به نقطه عطف رسید.

پیش از این، کاپیتان Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell نیم قرن تاول زده را شکستند، زیرا RCB پس از فرستادن به خفاش، یک عدد 212 برای دو نفر را منتشر کرد.

در حالی که دو پلسیس 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند، کوهلی در ابتدا با 61 دوش 44 توپی خود در مرکز صحنه قرار گرفت، زیرا این دو پس از ارسال به بات، 96 دوش را برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشتند.

LSG شروع وحشتناکی برای بازی داشت و در سومین مسابقه افتتاحیه کایل مایرز را به محمد سراج باخت. RCB دومین موفقیت خود را در مسابقه چهارم به دست آورد، زمانی که دیپک هودا در پشت کنده های بولینگ وین پارنل، برتری باریکی به دینش کارتیک داشت.

برای بدتر شدن اوضاع برای LSG، پارنل بعداً زمانی که کرونال پاندیا با بولینگ کارتیک را زد، دوباره ضربه زد و میهمانان سه در چهار اور به 23 کاهش یافتند.

سپس استوینیس قدرت ضربه زدن خود را نشان داد و هارشال پاتل و کارن شارما را به نظافتچی ها برد تا LSG را در شکار نگه دارد. استونیس حمله را ادامه داد و دو ضربه حداکثری به شهباز احمد زد تا LSG را به 91 برای سه بعد از وسط ویکت برساند در حالی که در 26 توپ 50 توپ را به ارمغان آورد.

سپس استوینیس کارن شارما را بر روی مرز اضافی توپ زد، اما بولر آخرین خنده را داشت که استرالیایی مرتکب اشتباه شد و در نقطه ای عمیق توسط احمد گرفتار شد.

صندلی خالی کاپیتان LSG K.L. اینینگ راهول ادامه پیدا کرد و او برای 18 توپ از 20 تلاش کرد تا اینکه در اور دوازدهم توسط کهلی از سراج گرفتار شد.

پوران از دسته بلند خود به خوبی استفاده کرد و هفت شش و چهار مرز را شکست تا LSG را در شکار نگه دارد. پوران با بازی کردن یک دوره، پنجاه توپ خود را از تنها 15 توپ بالا آورد.

پوران به تنهایی با مهارت های تیز خود ترکیب مسابقه را تغییر داد و LSG را به یک پیروزی چشمگیر رساند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله