“نشان دادن خلق و خوی مانند MS Dhoni”: ستاره سابق هند تحت تاثیر رویکرد Shubman Gill به PBKS قرار نگرفت

شوبمن گیل توپ 49-67 را در مقابل PBKS به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که می‌بینیم بهترین گلزن مسابقه به خط آتش ضربه می‌زند. شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز، 67 توپ از 49 توپ را شکست، و نقش مهمی در تعقیب و گریز 154 دوشی تیم مقابل پنجاب کینگز داشت. با این حال، با وجود نتیجه و شروع متوسطی که گجرات به دست آورد، کمتر کسی انتظار داشت که بازی تا آخرین مرحله پیش برود. Sanjay Manjrekar بازیکن سابق کریکت هندی که از ضربه زدن Shubman Gill ناراضی بود، به او توصیه کرد که اگر می‌خواهد تا آخر بماند و تعقیب را کامل کند، از MS Dhoni یاد بگیرد.

نکته مهم در این بازی این است که اگر او ضربه می زند، باید سعی کند بازی را در رتبه 18 یا 19 به پایان برساند. اگر تا آخر راه رفتی، خلقی مثل ام اس دونی نشان بده و بیرون نرو. از شوبمن گیل می توان پرسید که بازی تا پایان بیستم چگونه پیش رفت. سای سودارسان با سرعتی در حدود 100 گل زد. دیوید میلر نیز کاملا ساکت بود.

در حالی که نمی توان انکار کرد که گیل می توانست در اوورهای میانی بهتر عمل کند، منجرکار همچنین معتقد است که او برخلاف طلسم هایی مانند ام اس دونی و ویرات کوهلی کاملاً جوان است.

فراموش نکنیم که او خیلی جوان است. اما از آنجایی که او چنین توانایی های شگفت انگیزی دارد، انتظار موفقیت بزرگی از او داریم. MS Dhoni و Virat Kohli تجربه زیادی در اورهای مرگ دارند. کهلی می داند چگونه تا آخر بماند و تمام کند. مانجرکار افزود: «دونی در تمام عمرش در حال ضرب و جرح بوده است.

گیل هنوز شانس زیادی ندارد. اما او به طور بالقوه بازیکن بزرگی است و می‌داند که اگر 70 سالش نبود، وضعیت خود را بیش از پیش بالا می‌برد.»

بعد از بازی، حتی هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز نیز گفت که ای کاش تیمش قصد حمله بیشتری را در میانه میدان نشان می داد تا اینکه برای پایان دادن به تعقیب و گریز به 20 اوور می رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله