“نخواهم دید که MS Dhoni اشتباهات بزرگی انجام دهد”: ستاره سابق هندی نمونه هایی از کاپیتان CSK را ذکر می کند و کاستی های DC را برجسته می کند.

رقابت‌های لیگ برتر هند (IPL) پایتخت دهلی با شکست تیم تحت رهبری دیوید وارنر در روز چهارشنبه مقابل چنای سوپر کینگز، ضربه‌ای خورد. پس از اینکه بولرها کار بزرگی برای محدود کردن CSK به 167/8 انجام دادند، batsmen ها موفق به گلزنی نشدند زیرا DC به از دست دادن ویکت ها در فواصل منظم ادامه داد. یکی از بزرگترین نکات صحبت در این مسابقه، موقعیت ضربه زدن آکسار پاتل، بازیکن همه جانبه بود، که پس از از دست دادن نیمی از batsmen های DC، بیرون آمدند.

آکسار تنها با 12 توپ 21 توپ را به نمایش گذاشت و سپس با فشار روی صفحه اسکوربورد برای یک توپ توپ زد.

آکاش چوپرا، بازکننده سابق هند، استفاده از DC Axar را که در فرم عالی با خفاش قرار داشت، زیر سوال برد.

استفاده نادرست از Axar Patel نگران کننده ترین جنبه کمپین دی سی در این فصل بوده است. بله… غیبت ریشابه به شانس آنها لطمه زده است، اما این که نتوانند بهترین نتیجه را از بازیکنان در فرم عالی کسب کنند، نگران کننده است. چوپرا در توییتی نوشت اگر اتاق فکری وجود نداشته باشد که فصل آینده کاملاً متفاوت به نظر برسد، شگفت زده خواهم شد.

با این حال، آکسار از دونی به دلیل مدیریت منابعش و مرتکب «اشتباهات اساسی» تمجید کرد.

“تا به حال تعجب کرده اید که چرا این هرگز با CSK اتفاق نمی افتد؟ از هیچ ضربه زن خواسته نمی شود که خارج از موقعیت خود بکوبد. بولرها نقش های مشخصی دارند. شما هرگز نمی بینید که MSD دچار اشتباهات اساسی می شود. اگر کاپیتانی درخشان او را کنار بگذاریم، گاهی اوقات کار بسیار ساده ای است.” و او این کار را انجام می‌دهد.” او در توییت دیگری اضافه کرد.

CSK با کسب 15 امتیاز در 12 مسابقه در رده دوم قرار گرفت. این در حالی است که دی سی با هشت امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله