نتایج بازی Sunrise Hyderabad vs Royal Challengers Bangalore در مقایسه با به روزرسانی Eliminator T20 1 5


امتیازات کریکت زنده مسابقات لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از 0.0 فریم ، Royal Challengers Bangalore 0/0. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. مسابقه امروز لیگ برتر هند 2020 بین Sunrise Hyderabad و Royal Challengers Bangalore را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات Sunrisers Hyderabad و Royal Challengers Bangalore در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. در جریان نتایج بازی Sunrisers Hyderabad – Royal Challengers Bangalore باشید. سعی کنید در دسترس بودن امتیاز “Sunrise Hyderabad” در برابر “Royal Challengers Bangalore” را بررسی کنید می توانید کارت های امتیازات را به روز کنید ، واقعیت ها را مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com که مکان مناسبی برای گرفتن امتیاز در کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

بنگلور (بازی XI) – آرون فینچ (در جای جوش فیلیپ) ، Devdut Podikal ، Virat Koli (C) ، AB de Ville (WK) ، Moin Ali (IN THE ISURU UDANA) ، Washington Sundar ، Shivam Duba SHAHBAZ AHMED) ، آدام زامپا (MIX OF RAT MARRIS) ، محمد سراج ، یوزوندرا چاهال.

حیدرآباد (بازی XI) – دیوید وارنر (C) ، Shrievats Goswami (WK) (IN PLACE WIDDHIMAN SAHA) ، مانیش پندی ، کین ویلیامسون ، پریام گارگ ، جیسون هولدر ، عبدالصمد ، رشید خانما ، سنجد شهباز .

سرپرست بانگلور ، Virat Koli ، با این واقعیت شروع می شود که بازی می تواند به دو طریق پیش برود و دویدن را به تخته بیفزاید و ویکت را زود بردارید و می توانید به آنها فشار وارد کنید. اضافه می کند که اعصاب می تواند ثابت شود زیرا آنها در چهار جلسه گذشته پیروز نشده اند و بسیاری از بچه ها در پلی آف بازی نکرده اند و حضور در اینجا خوب است. می گوید که افراد مسن باید این بار را به دوش بکشند و به جوانان اجازه دهند خود را ابراز کنند. او ادعا می کند که سه تغییر با ورود کریس موریس ، شهباز احمد و جاش فیلیپ و ورود آرون فینچ ، نائودیپ ساینی و آدام زامپا صورت گرفته است. با لبخند و گفتن اینکه نمی داند چه کسی خبرهای آنها را باز می کند ، پایان می یابد.

دیوید وارنر ، کاپیتان حیدرآباد ، می گوید آخرین مسابقه ها مسابقه ای بوده است. او می گوید اگر آنها خوب بازی کنند خیلی مهم نخواهد بود. وی اضافه می کند که هیچ فشار بر حیدرآباد وجود ندارد و امیدوار است که در این بازی حذفی خوب بازی کند. ایالات که ساخا به دلیل آسیب دیدگی از دست می دهد و گسوامی جایگزین آنها می شود. اظهار کنید که آنها باید به خوبی شروع کنند.

پخش سخت – دو کاپیتان برای پرتاب حساس این جلسه اجباری در میانه میدان بودند. چرخش سکه به سود حیدرآباد است. آنها خواهند بود!

گزارش میادین – مارک نیکلاس و ایان بیشاپ برای گزارش لحن در وسط بیرون آمدند. نیکلاس با این واقعیت شروع می کند که در شب سهمی از رطوبت وجود دارد. وی می افزاید که یک ضربه بزرگ فقط روی زمین است. اسقف می گوید وزش باد متفاوت از حد معمول است. اضافه می کند که لنت چمن را به خوبی می پوشاند و برای بولینگ خوب به نظر می رسد.

حیدرآباد بر کوه ها غلبه کرد ، بله ، کوه ها جای خود را در میان 4 تیم برتر در جدول امتیازات رزرو کردند. اکنون آنها باید حرکت درخشان خود را در این درگیری “انجام یا مرگ” ادامه دهند. ترکیب کلی آنها در تیم بسیار قوی است و هیجان آن بسیار زیاد است. بیایید ببینیم آیا آنها می توانند در این درگیری که باید بر آن غلبه شود ، این را ترجمه کنند. پرتاب و به روز رسانی تیم در حال آمدن است …

ابتدا به تیپ سرخ می آیند ، آنها با یک شکست 4 بازی ای وارد این Eliminator می شوند. توشه ذهنی غیرضروری را می توان در نظر گرفت. بله ، اما با توجه به ذهنیت مثبت تهاجمی کوهلی ، او می توانست از شر آن خلاص شود. او همچنین دوست دارد انتقام شکست قبلی تیمش در این فصل از حیدرآباد و از همه مهمتر شکست در سال 2016 را بگیرد. اعلامیه ای که بنگلور 3 سال است به پلی آف نرسیده است.

زمان حذف کننده در لیگ هند T20 2020! بنگلور یا حیدرآباد؟ چه کسی به مرحله 2 صعود می کند؟ این یک شب عالی است که هر دو تیم همه را بازی می کنند یا نه. اکنون باید همه چیز را جمع آوری کرده و در زمین نشان دهیم!

مباحث ذکر شده در این مقاله