نتایج بازی Royal Challengers Bangalore vs Sunrisers Hyderabad برای Match 52 T20 1 5 Updates

[ad_1]


امتیازات کریکت زنده مسابقات لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از 0.0 فریم ، Royal Challengers Bangalore 0/0. امتیازات زنده ، نظرات شمشیر و موارد دیگر را دریافت کنید. مسابقه لیگ برتر هند 2020 بین رویال چلنجر بنگلور و سانریسرز حیدرآباد را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات Royal Challengers Bangalore و Sunrisers Hyderabad در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. در جریان نتایج مسابقات Royal Challengers Bangalore و Sunrisers Hyderabad باشید. امتیازات Royal Challengers Bangalore vs Sunrisers Hyderabad را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی کارت نتایج را دریافت کنید ، واقعیت ها را با هم مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com که مکان مناسبی برای گرفتن امتیاز در کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

خودشه! ما تمام مراحل رسمی قبل از بازی را به اتمام رسانده ایم ، زیرا عملیات در حال شروع است! داوران از وسط بیرون می آیند.

بنگلور (بازی XI) – Devdut Podikal ، Josh Philip (WK) ، Virat Kohli (C) ، AB de Villiers ، Gurkirat Singh Man ، Naudip Saini (IN FOR SHIVAM DUBE) ، Chris Morris ، Washington Sundar ، Isuru Udana (برای فروش) ) ، محمد سراج ، یوزوندرا چاهال.

حیدرآباد (بازی XI) – دیوید وارنر (C) ، کین ویلیامسون ، مانیش پندی ، ابیشک شارما (IN FOR VIJAY SHANKAR) ، وردیمین ساها (WK) ، جیسون هولدر ، عبدالصمد ، رشید خان ، شهباز نادمان ، Sandeep Sha .

ناخدا از بانگالور ، ویرات کولی می گوید به هر حال می خواست اول بجنگد. او می گوید آنها فکر می کنند ویکت کندتر و کندتر خواهد شد. گزارش شده است که نائودیپ ساینی و ایسورو اودانا در حال بازگشت به جای شیوا دوب و دیل استین هستند. در آخرین بازی کوهل می گوید این یک بازی شگفت انگیز بود. احساس می شود که آنها تا آخر بازی خوبی انجام دادند و از مجموع دفاع کردند. وی می افزاید که یک عملکرد جمعی دور از دسترس نیست.

کاپیتان حیدرآباد دیوید وارنر می گوید از زمان کنار رفتن ویجی شانکار از بازی به دلیل مصدومیت یک تغییر ایجاد شده است و افزود که خوشبختانه ساخا برای بازی مناسب است. او می گوید آنها باید نگرش مثبتی داشته باشند ، تازه بیرون بیایند و بخواهند در هر دو بازی پیروز شوند. می گوید که به هر بازی نزدیک می شود و می خواهد خوب کار کند. او می گوید آنها در این زمین یک بازی انجام دادند و به نظر می رسد سرعت آن کند شده است و آنها باید ببینند اوضاع چگونه پیش می رود.

TOSS – زمان چرخش سکه. Up می رود و به نفع دیوید وارنر است. حیدرآباد ابتدا جذاب خواهد بود.

حیدرآباد چطور؟ خوب ، آنها یکی از ناسازگارترین طرفهای مسابقات بودند. آنها در آخرین دیدار دهلی را زدند و سعی کردند از آن بازی اطمینان حاصل کنند. هر دو ضرب و شتم و بولینگ به طور همزمان کار می کردند و موفق به ماندن در پلی آف شدند. شکست در اینجا مانعی برای مردم وارنر خواهد بود. بیایید ببینیم همه چیز برای آنها چگونه کار می کند. با ما همراه باشید تا با به روزرسانی ها و دستورات آشنا شوید.

بیایید ابتدا در مورد Bangalore Cole صحبت کنیم. آنها در شکل بهتری به نظر می رسیدند ، اما رکود اقتصادی رسیده است و اکنون آنها به دنبال شکست هت تریک هستند. در آخرین بازی آنها توسط بمبئی تخریب شد و علی رغم شروع مناسب ، نتوانستند امتیاز خوبی را روی تابلو بگذارند. حرکات کامل بمبئی همیشه سخت بوده و تکامل آن نیز به همین ترتیب است. با این حال ، بنگلور برای اولین بازی خود در مسابقات به یاد می ماند ، جایی که آنها برای شروع مسابقات خود از چالش حیدرآباد عبور کردند و اکنون آنها می توانند با غلبه بر همان مخالفت ، جای خود را در پلی آف رزرو کنند.

وقت بازی دوم سوپر شنبه است. دربی جنوبی در شارجه است. بنگلور علیه حیدرآباد. یک تیم در جدول امتیازات دوم است و یک پیروزی باعث پیروزی آنها می شود و تیم دیگر باید در هر دو بازی پیروز شود تا در پلی آف بماند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]