نتایج بازی هندی های بمبئی در برابر Royal Challengers Bangalore برای Match 48 T20 1 5 Updates

[ad_1]


تیم ویژه ای از کارشناسان نتایج زنده ، نتایج کریکت ، به روزرسانی مسابقات را در Sports.NDTV.com پس از 5.4 فریم ، Royal Challengers Bangalore – 50/0 به شما ارائه می دهند. به روزرسانی های مستقیم کارت امتیازی ایندیانا بمبئی در برابر Royal Challengers Bangalore نیز موجود است. این بستر مناسبی برای پیگیری تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. امروز در مسابقات لیگ برتر هند 2020 ، بتمن ها و بولینگ های مورد علاقه خود را با شمشیر ، نظرات بمبئی علیه سلطان سلطان بنگلور تماشا کنید. نتایج “سرخپوستان بمبئی” در برابر “چالش های سلطنتی” بنگلور ، سرخپوستان بمبئی در برابر چالش های سلطنتی بنگلور. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده را دنبال کنید و از طریق سیستم عامل ما کریکت را به ثمر برسانید.

4.6 فریم (4 اجرا)
چهار خوش شانس فیلیپ ، اما همانطور که آنها می گویند ، ثروت باعث پیشرفت شجاعان می شود! یک توپ با طول مناسب در اطراف فیلیپ به نظر یک ضربه است اما یک لبه داخلی ضخیم پیدا می کند. او از کنار کنده عبور می کند و به ساق پای نازک به نرده می رود.
MI در مقابل RCB: مسابقه 48: جاش فیلیپ Trent Bult را برای 4 زد!  Royal Challengers Bangalore 42/0 (5.0 تخم مرغ).  CRR: 8.4

4.5 فریم (0 راه اندازی)
پرتاب کردن! او بیرون است ، فیلیپ به کنده خود می رود و ، مثل اینکه ، کاملا او را به یک پای لاغر می آورد ، اما از دست می دهد. دی کوک با یک پرش و کشش خوب آن را به خوبی ذخیره می کند.

4.4 فریم (0 راه اندازی)
ترد ، اما مستقیم به طرف شکارچی. طول توپ در خارج است ، فیلیپ ضربه را خرد می کند ، اما درست روی جلد است. فرار مبارک برای بولت.

4.3 فریم (0 راه اندازی)
حالا با خونسردی از این دفاع کنید.

4.2 فریم (6 اجرا)
ششم! اولین چیز روز ، و آن از بیت های جاش فیلیپ است! بولت آن را خیلی صاف و خیلی پر حمل می کند. فیلیپ دقیقاً روی زمین می زند تا سرش بزرگ شود.
MI در مقابل RCB: مسابقه 48: این شش است!  جاش فیلیپ به ترنت بولت ضربه زد.  مدعیان سلطنتی بنگلور 38/0 (4.2 اوت).  CRR: 8.76

4.1 فریم (0 راه اندازی)
توپ در وسط یک طول خوب است. فیلیپ به کنار پای خود نگاه می کند ، اما در اوایل صورت خفاش را می پوشاند. خوشبختانه برای او ، لبه بالایی او به زمین هیچ کس برخورد نمی کند ، بسیار جلوتر از وسط.

تغییر بولینگ. پولارد کاسه را به مقام دوم برمی گرداند.

3.6 فریم (0 راه اندازی)
پتینسون به دور ویکت می آید و یک توپ کوتاه را که در اطراف بدن است قرار می دهد. پودیکال با هیجان به حرف های او گوش می دهد اما دلش برای هاردیک و نفر سوم تنگ می شود.

3.5 فریم (1 پرتاب)
حالا این توپ را از زمین به سمت فوت مربع هل داده و یک تک می شود. کریکت باهوش و باهوش از جاش است.

3.4 فریم (4 اجرا)
چهار عکس عالی! توپ کوتاه قطع می شود. فیلیپ اتریشی است ، بنابراین عاشق ریباند است و عملکرد خوبی دارد. فیلیپ آن را به وسط دروازه برای مرز می کشد.
MI مقابل RCB: مسابقه 48: جاش فیلیپ 4 ضربه به جیمز پتینسون زد!  مدعیان سلطنتی بنگلور 31/0 (3.4 اوت).  CRR: 8.45

3.3 فریم (1 پرتاب)
حالا که این طول توپ را به تنهایی به سوم شخص رساند ، از پودکال آرام باشید.

3.2 فریم (0 راه اندازی)
پتینسون طول خود را از بیرون منحرف می کند. Devdat رول می کند اما از دست می دهد.

3.1 بیش (4 اجرا)
چهار به حمله پتینسون خوش آمدید! استرالیایی با یک توپ پرتر از وسط و از وسط شروع می کند. پودیکال از مچ دست خود بسیار عالی استفاده می کند و آن را با حداقل سر و صدا در وسط ویکت برای حاشیه بلند می کند.
MI مقابل RCB: مسابقه 48: Devdut Podikal جیمز پتینسون را 4 زد!  مدعیان سلطنتی بنگلور 26/0 (3.1 اوت).  CRR: 8.21

تغییر بولینگ. جیمز پتینسون اکنون مورد حمله قرار گرفته است. 4 قاب و 4 کاسه گنجانده شده است.

2.6 فریم (0 راه اندازی)
خلاصه اینکه ، فیلیپ با مشت به وسط او کوبید.

2.5 فریم (1 اجرا)
کرونال دور دروازه را دور می زند و آن را در وسط و منحصراً فرسایش می دهد. پودیکل به او مشت می زند و اولین تک آهنگ عصرانه اش را می گیرد.

2.4 فریم (4 اجرا)
چهار مشت و مشت محکم! به طور خلاصه ، پوديكال سريعاً بر روي پاي عقب خود بلند مي شود و آن را از طريق روكش هاي قسمت سوم تغذيه مشت مي كند.
MI مقابل RCB: مسابقه 48: Devdut Podikal وارد بازی می شود

2.3 بیش از (4 اجرا)
چهار ظریف و خوشمزه! زایمان سریعتر پودکال از سرعت توپ استفاده می کند و آن را کاملاً به سمت پای نازک در می آورد.
MI مقابل RCB: مسابقه 48: Devdut Podikal وارد بازی می شود

2.2 فریم (1 پرتاب)
با خاموش شدن کوتاه ، فیلیپ او را به سمت راست وسط کوتاه ویکت می زند. پتینسون در آنجا در آن جهت شیرجه می زند و خیلی خوب متوقف می شود. تنها گرفته شده

2.1 فریم (2 اجرا)
فیلیپ روی بالش دراز می کشد و آن را از طریق پای مربع می چرخاند تا مهار را بدست آورد.

چرخش برای حمله کردن. Krunal Panda در قسمت 3 بازی به حمله فراخوانده می شود.

1.6 فریم (0 راه اندازی)
رونق در اطراف دروازه می آید و آن را در وسط و منحصراً فرسایش می دهد. Podikal خوشحال است که جلوی آن را می گیرد و با آرامش در مورد اولین “Bumra” به توافق می رسد. 5 از اولین بوم.

1.5 فریم (1 اجرا)
اجرا خوب! پرتاب کامل به وسط ، فیلیپ مستقیم به وسط فشار می دهد و سریع می دود.

1.4 فریم (4 اجرا)
چهار ضربه ای شگفت انگیز به فیلیپ! اولین محدودیت خوراک او! طول توپ قطع شده است ، فیلیپ آن را در امتداد استامپ حرکت داده و آن را بین میانه و وسط خفاش دروازه هدایت می کند ، دقیقاً مانند یک پیکان ، و توپ به سمت حصار هدف قرار می گیرد.
MI مقابل RCB: مسابقه 48: جاش فیلیپ 4 بر جاسپر بومرا زد!  مدعیان سلطنتی بنگلور 9/0 (1.4 اوت).  CRR: 5.4

1.3 فریم (0 راه اندازی)
در هوا ، اما کوتاه است. دیگری که برمی گردد. فیلیپ در مراحل اولیه بازی می کند و در حال صعود به سمت راست وسط است. پاتینسون در سمت راست خود شیرجه می زند. تشک می خورد اما مسافت پیموده شده ای ندارد.

1.2 فریم (0 راه اندازی)
طول خوب تحویل توپ از خارج و بازگشت. او با عجله به سمت فیلیپ می رود. او آن را به وسط هل می دهد.

1.1 فریم (0 راه اندازی)
رونق با طول توپ خوب شروع می شود. فیلیپ به بومرا احترام می گذارد و از توپ اول با یک خفاش مستقیم دفاع می کند.

چه کسی اول از طرف دیگر شریک بولت خواهد بود؟ این جاسپر بومرا خواهد بود!

0.6 بیشتر (0 راه اندازی)
اشاره کنید تا بیشتر تمام شود. کاسه به اتاق برمی گردد و از روی کنده وارد منطقه می شود. Podikal از آن تا حد زیادی محافظت می کند. 5 از اولین.

0.5 بیش از (4 اجرا)
چهار بالا و بالا! این ضربه دوباره به طول خوبی می رسد ، اما این بار از مرز خارج می شود. پودیکال از اتاقی که در اختیار دارد استفاده کامل می کند و او را روی یک مرد روی پتوی کوتاه مشت می کند تا از خط سخت برند دور شود.
MI در مقابل RCB: مسابقه 48: Devdut Podikal برای Trent Bult 4 ضربه زد!  مدعیان سلطنتی Bangalore 5/0 (0.5 تخم مرغ).  CRR: 6

0.4 بیش (0 راه اندازی)
طول توپ در اطراف ، Podikal آن را فشار داده و به دنبال دویدن است ، اما بلافاصله لغو می کند.

0.3 مورد دیگر (0 راه اندازی)
صدای همهمه طول توپ از پنجه جنوبی منعکس و تشکیل می شود. پودیکال ابتدای کار خود را با یک حمله دفاعی آرام آغاز می کند.

0.2 بیش از (1 مایل)
فیلیپ کار می کند. پر از وسط و دوباره وارد شد. فیلیپ آن را به وسط ویکت هل می دهد و تک آهنگ را برای شروع تابلوی امتیازات بنگلور دریافت می کند.

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
چرخش خوب بلافاصله برای بولت. او با یک توپ کامل شروع می کند و بیرون می رود. فیلیپ وارد کنده هایش می شود و او را تا وسط محافظت می کند.

همه ما آماده شروع هستیم. بازیکنان بمبئی در میانه میدان هستند. Vatting برای Bangalore توسط Devdut Podikal و Josh Philip باز خواهد شد. ترنت بولت دادگاه را در بمبئی آغاز می کند.

بمبئی (بازی بدون تغییر XI) – ایشان کیشان ، کوینتون دی کوک (انگلستان) ، سوریاکومار یدوف ، ساوراب تیواری ، هاردیک پاندیا ، کرون پولارد (ک) ، کرونال پاندیا ، جیمز پتینسون ، راهول چهار ، ترنت بولت ، یاسپریت بومرا

بنگلور (بازی XI) – Devdut Padykal ، Josh Philip (WK) (IN FOR AARON FINCH) ، Virat Koli (C) ، AB de Villiers ، Gurkeerat Singh Mann ، Shivam Dube (IN NAVDEEP SAINI) ، Chris Morris ، Washington Sundar ، دیل استین (IN FOR MOEEN ALI) ، محمد سراج ، یوزوندرا چاهال.

ویرات کولی ، کاپیتان بانگالور ، می گوید از اینکه ابتدا نقل قول می کند بسیار خوشحال است ، بسته به شرایط چندین تغییر. سائینی به دلیل مصدومیت به دلیل مصدومیت اظهار داشت ، دوبا از زمین خارج می شود ، دیل استین و جاش فیلیپ طرفدار آرون فینچ و مونا علی هستند. اشاره می کند که این کاملا یک طرفه بود ، اما تیم ها تلاش می کنند تا پایان حرکت را پیدا کنند ، آنها می خواهند کریکت بهتر بازی کنند و چشم به راه این بازی هستند.

کایران پولارد ، کاپیتان بمبئی می گوید آنها به دنبال روهیت شارما هستند زیرا او هنوز از ناحیه همسترینگ مشکل دارد. امیدوارم تیمش بتواند برگردد و کریکت خوب بازی کند. می گوید آخرین بازی بازی کریکت خوبی بود و احساس می کند تغییری نخواهد کرد. او فکر می کند که پس از آن سرد خواهد شد و منتظر می ماند تا توپ بهتر به خفاش برسد. گزارش می دهد که آنها از آخرین بازی تغییری نکرده اند.

TOSS – بمبئی در این قرعه کشی پیروز خواهد شد و آنها اولین نفر خواهند بود!

گزارش پیچ – JP Duminy ، که از ارتفاع زمین گزارش می دهد ، می گوید این مسیر بسیار خوب به نظر می رسد ، سایه ای از چمن دارد ، اما در زیر آن خشک است. علاوه بر او دارن گانگا می گوید شما می توانید در اینجا خوب ضربه بزنید ، زیرا ریباند خوب است و چرخش روی این سطح کم است. او پیشنهاد می کند که کندترها به سطح بدن کمک می کنند ، اما باید تفاوت قابل توجهی بین زایمان های معمولی و کندتر وجود داشته باشد.

به مسابقه 48 لیگ در این فصل خوش آمدید و عالی است. این دو سنگین وزن هنگام درگیری بمبئی با بنگلور برای به دست آوردن بالای جدول درگیر شدند. هر دو طرف به ترتیب پس از شکست در بازی آخر ناامید خواهند شد تا به پیروزی برگردند. هر کسی که این را برنده شود ، در پلی آف دماغ خواهد داشت. پس از پیام اخیر در شبکه های اجتماعی ، یک سوال به ذهن همه خطور می کند: آیا روهیت قادر به بیرون رفتن از زمین است؟ ممکن است مردان کولی به بمبئی بروند یا “مردم با رنگ آبی” انتقام یک اختلال قلبی قبلی را بگیرند؟

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]