“ناپولی” همچنان منتظر بازی قهرمانی است و “لاتزیو” در رده دوم قرار دارد

پس از اینکه لاتزیو روز چهارشنبه 2-0 ساسولو را شکست داد، ناپولی باید حداقل یک روز دیگر منتظر بماند تا قهرمان ایتالیا شود. فصل آنها، اما مهمتر از آن برای مبارزه خودشان برای صعود به لیگ قهرمانان. ناپولی فراری پنجشنبه شب 15 امتیاز از لاتزیو جلوتر از اودینزه است، زمانی که یک تساوی برای شاگردان لوچیانو اسپالتی کافی است تا یک ماه مانده به پایان فصل اسکودتو را به دست آورند.

بنابراین درگیری روز چهارشنبه در ورزشگاه المپیکو هرگز به خاطر کسب عنوان قهرمانی نبود، بلکه به دنبال کسب دست بالا در یک نبرد شلوغ برای سه جایگاه باقی مانده در رقابت های باشگاهی برتر اروپا بود.

و لاتزیو به لطف نهمین گل فصل فیلیپه اندرسون که در دقیقه 14 یک بازی پرتنش پس از پاس زاویه دار زیبای مارکو آنتونیو و ضربه دیرهنگام تام بیسیک به ثمر رسید، با آتالانتای پنجمی شش امتیاز اختلاف دارد.

«همه ما خیلی خوشحالیم. اندرسون به DAZN گفت: ما می دانیم که در این مرحله از فصل کار آسانی نخواهد بود، آنها سخت تر می شوند.

گل اول اندرسون پنج دقیقه بعد از یک اتفاق عجیب به ثمر رسید که در آن گل چیرو ایموبیله به دلیل آفساید مردود اعلام شد، سپس پس از بررسی طولانی VAR به گل رسید، سپس چند ثانیه بعد پس از اینکه ایموبیله در ابتدای حرکت آفساید بود، دوباره مردود اعلام شد.

تلاش لاتزیو برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر با تلاش قدرتمند داوید فراتسی در وقت های تلف شده در نیمه اول کمک کرد که به تیرک دروازه برخورد کرد، در حالی که آث میلان به لطف مساوی خوش شانس مسیاس از جونیور در ثانیه های پایانی با کرمونز به تساوی 1-1 رسید.

– مسابقه لیگ قهرمانان –

میلان که در رده ششم قرار دارد، روز شنبه میزبان لاتزیو است قبل از اینکه در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف حریف محلی خود یعنی اینترمیلان برود.

در همین حال، کرمونزه با لاسپزیا و ورونا که در دو طرف منطقه سقوط قرار دارند و به ترتیب در آتالانتا و اینتر متحمل شکست شدند، شش امتیاز اختلاف دارند.

اینتر سیمونه اینزاگی پس از پیروزی خیره کننده 6-0 در ورونا در رده چهارم قرار دارد تا پیش از دیدار با رم آسیب دیده، که پس از تساوی 1-1 در مونزا به رده هفتم سقوط کرد، به رده چهارم صعود کرد.

بازی قدرتی اینتر نیز در گلزنی ادین ژکو مؤثر بود، اولین گل بوسنیایی از اواسط ژانویه.

ژکو به اسکای گفت: “البته گلزنی برای یک مهاجم مهم است، اما من به آمار نگاه نمی کنم.”

مهمترین چیز برای ما این است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم، سال آینده جواز حضور در آن را کسب کنیم و کوپا ایتالیا را ببریم.”

یوونتوس یک امتیاز کمتر از لاتزیو در رده سوم قرار دارد، پس از اینکه دوسان ولاوویچ با اولین گل لیگ در سه ماه اخیر تیمش را با نتیجه 2-1 بر لچه برد.

– ولاوویچ به خشکسالی پایان می دهد –

مهاجم صربستانی ولاوویچ پنج دقیقه قبل از نیمه تمام در ورزشگاه کم جمعیت آلیانز تورین گلی را به ثمر رساند که برنده شد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس گفت: “او قبلاً هرگز چنین احساسی نداشته است زیرا همه چیز در فیورنتینا همیشه خوب پیش رفته است، اما هر بازیکنی این دوره را در دوران حرفه ای خود دارد.”

یووه چهار بازی بدون برد را پشت سر گذاشت، اما شانس آنها برای راهیابی به لیگ قهرمانان به یک جریمه جدید 15 امتیازی برای نقل و انتقالات غیرقانونی بستگی دارد که ماه گذشته در دادگاه تجدید نظر لغو شد.

هت تریک بولای دیا برای سالرنیتانا کافی نبود زیرا فیورنتینا هر یک از حملات مهاجم سنگالی را به تساوی رساند و یک تساوی هیجان انگیز 3-3 به دست آورد.

دیا که روز یکشنبه قهرمانی ناپولی را به حالت تعلیق درآورد، با به ثمر رساندن سه گانه در ورزشگاه آرکا، تعداد گل های خود در لیگ را به 16 رساند، سه گل بیشتر از هر بازیکنی که سالرنیتانا تا به حال در یک فصل سری آ به ثمر رسانده است.

در همین حال، سمپدوریا که از نظر مالی مشکل دارد، پس از شکست خانگی 2-0 مقابل تورینو، به سری B نزدیک شد و آنها را 11 امتیاز در پنج بازی مانده به پایان رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله