می خواهید به هر قیمتی مقابل بنگال شرقی برنده شوید: روی کریشنا – فوتبال

موهون باگان روی کریشنا ، ستاره مهاجم ATK ، در مورد درگیری ISL مقابل رقبا SC شرق بنگال مطلع شده و گفته است که آنها باید “به هر قیمت” بازی را ببرند.

دو وزنه بردار سنگین کالکی برای اولین بار در سوپرلیگ هند ، در تاریخ 27 نوامبر ، پس از ورود تیم های مربوطه به مسابقات سطح بالا در این فصل ، و فیجی بین المللی با توپ روبرو می شوند.

“من می دانم که هواداران ما منتظر پیروزی ما در بازی دربی هستند. ما باید به هر قیمتی در مسابقه برنده شویم. ”این بازیکن 33 ساله روز شنبه در هتل تیم گفت.

“من در مورد دربی در کلکتا چیزهای زیادی شنیده ام. من انتظار دارم این مسابقه را انجام دهم ، زیرا من هرگز آن را ندیده ام و حتی فرصتی برای بازی نداشته ام. “

روی کریشنا شاهد هواداران جنون دربی در کلکته بود.

“ماشین ما در یک ترافیک گیر کرده بود. من فکر کردم ، اگر هواداران زیادی در خیابان خارج از زمین وجود دارد ، پس چگونه می توان داخل زمین قرار گرفت. “

وی گفت این بار به دلیل بسته بودن درها به دلیل همه گیری COVID-19 جو را از دست خواهند داد.

“این بار بیرون رفتن از زمین به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 غیرممکن است. دلم برای این جو دلتنگ خواهد شد ، اما از همه می خواهم که برای تیم ما دعا کنند ، تا همچنان از ما حمایت کنند. ”

روی کریشنا ، که فصل گذشته بهترین گلزن ATC شد ، در مبارزات پیروزمندانه خود 15 گل به نام خود ثبت کرد ، این بار نیز نتیجه را باز کرد تا پیروزی جنوبی ها را با نتیجه 1: 0 به دست آورد.

برای ATK ، این اولین برد در هفت بازی در برابر Kerala Blasters در سه فصل گذشته بود ، زیرا آنها سه بار شکست خوردند و به همان اندازه تساوی کردند.

“ما پس از مدتها در مسابقه کرالا پیروز شدیم. این پیروزی به ما در دربی کمک می کند. ”

ATK Mohun Bagan ممکن است امتیازات کامل را کسب کرده باشد ، اما تیم در نیمه اول زنگ زده به نظر می رسد و روی کریشنا سه موقعیت را از دست داد. وی علت عدم وجود یک پیش فصل را مقصر دانست.

“متاسفم که هت تریک نکردم. من تعجب می کنم که چرا آن فرصت را از دست دادم. علاوه بر این ، من از این یاد می گیرم که باید بیشتر کار کنم. آموزش بیشتری لازم است. من فقط دو هفته بعد از تمرین بازی کردم. امیدوارم بتوانم خودم را بهبود ببخشم. “

این گل پس از یک ساعت و در نتیجه افت دفاعی به ثمر رسید.

“من بیشتر دو ماه گذشته را در قرنطینه گذرانده ام. در آن زمان ، همسرم نازیا از فیجی هر روز مرا از بسیاری جهات تشویق می کرد. او پیشنهادهای زیادی برای کاهش خستگی ذهنی به من داد. “خانواده من ساعت 2 بامداد بودند و بازی را تماشا می کردند. آنها از طریق تلفن من را تشویق کردند. “

مربی آنتونیو هاباس نیز آماده درگیری در تاریخ 27 نوامبر است.

“حالا ما باید بعد از یکشنبه در مورد بنگال شرقی فکر کنیم. یک عمل دائمی وجود خواهد داشت. “

ستاره استرالیایی دیوید ویلیامز پشت ATKMB کار را شروع نکرد و هشت دقیقه مانده به وقت جایگزین او شد.

حباس گفت که آنها باید مراقب باشند زیرا این اولین مسابقه در این فصل بود و رطوبت مشکل ایجاد می کرد.

“اگر هشت ماه بازی نکرده اید ، 90 دقیقه در چنین رطوبت و با چنین شدت بازی کردن یک بازیکن خوب نیست. ما باید جای همه را بگیریم ، چه روی ، ویلیامز یا اد (گارسیا). اما فکر می کنم او خوب بازی کرد. “ATC همچنین در اثر مایکل سوساراژ دچار آسیب دیدگی شد که پس از تصمیم پروسانتا کاروتاداتکونی در دقیقه 12 ، پای چپ خود را متورم کرد.

اما منابع در تیم گفتند که این آسیب دیدگی “جزئی” به نظر می رسد و مهاجم چپ دست ATCMB نیازی به MRI ندارد.