میکائیل ایمر راکت خود را به صندلی داور کوبید و از لیون محروم شد. نگاه کن

میکائیل ایمر از مسابقات آزاد لیون محروم شد© توییتر

طرفداران تنیس در سراسر جهان روز چهارشنبه پس از اینکه میکائیل ایمر، بازیکن سوئدی راکت خود را بر روی صندلی داور پس از مشاجره تلفنی کوبید، شاهد اتفاق عجیبی بودند. این حادثه در جریان بازی لیون اوپن بین یمر و آرتور فیلس فرانسوی رخ داد. در نتیجه، ایمر از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ATP 250 محروم شد. بازیکن رده 53 با داور بحث کرد و گفت که او برای بررسی اینکه آیا توپ از روی خط برگشته است یا نه، که باعث شد سوئدی یک امتیاز کسب کند، ایستادگی نکرد. . داور گفت که توپ را در داخل خط دیده است.

“چرا نمره خود را بررسی نمی کنید؟ آیا به من می گویید که حتی نمی خواهید پایین بروید و نمره را بررسی کنید؟ من هرگز شاهد نبوده ام که داوری بگوید: “من نمی خواهم پایین بیایم و امتیاز را بررسی کنم.” ایمر گفت که اینطور نمی شود.

پس از یک مشاجره کوتاه، ایمر بازی را ادامه داد، اما زمانی که ست اول با نتیجه 6-5 به فیل رسید، سوئدی خونسردی خود را از دست داد، راکت را روی صندلی داور شکست و قلم را به داخل زمین پرتاب کرد.

تمام این موضوع بین داوران و مسئولان مطرح شد و مقرر شد یمر از مسابقات آزاد لیون محروم شود. فیلس به لطف این نتیجه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافت و با فلیکس اوگر-آلیاسیم دیدار خواهد کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله