«می‌توان اسکناس‌های ارز را رد و بدل کرد، اما…»: تمجید بی‌نظیر ویرندر سه‌واگ از ام اس دونی

MS Dhoni (سمت چپ) و Shubman Gill در فینال IPL 2023© BCCI

ویرندر سهواگ، بازکننده سابق تیم کریکت هند، پس از اینکه در روز دوشنبه در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023، شوبمن گیل بازیکن گجرات تایتانز را اخراج کرد، MS Dhoni، کاپیتان سوپر کینگز چنای را تحسین کرد. گیل تحویل مستقیم راویندرا جادجا را از دست داد و دونی با زمان واکنش حدود 0.1 ثانیه اخراج را کامل کرد. “خواهش میکنم! اسکناس را می توان رد و بدل کرد اما MS Dhoni را نمی توان در پشت ویکت رد و بدل کرد! او در توییتی نوشت.

چنای سوپر کینگز به رهبری دونی نمادین، رکورد خیره کننده IPL خود را با قهرمانی پنجمین عنوان قهرمانی، با شکست دادن گجرات تایتانز با پنج ویکت در یک مسابقه هیجان انگیز قله، به ثبت رساند.

از زمانی که لیگ برتر هند در سال جاری آغاز شد، دونی توجه همه را به خود جلب کرد و کاپیتان در فینال رکورد پنجمین جام را به خود اختصاص داد.

B Sai Sudharsan 96 گل از 47 توپ به ثمر رساند در حالی که گجرات تایتانز 214 گل را در چهار توپ پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا ضربه بزند به ثمر رساند.

با تعیین هدف اصلاح شده 171 در 15 اور پس از اینکه باران بازی را در شروع دومین بازی فینال قطع کرد، که به دلیل بارش شدید باران به یک روز رزرو موکول شد، CSK در آخرین توپی که ممکن بود به نتیجه برسد، کار را انجام داد. آخرین بازی Dhoni در لیگ T20 باشد.

راویندرا جادجا در دو توپ آخر شش و چهار ضربه موهیت شارما زد تا آن را برای CSK به ارمغان بیاورد و حتی در حالی که بازیکنان زردپوش به داخل زمین دویدند، دونی با چشمان بسته در گودال باقی ماند.

نه تایتان های غارنورد گجرات و نه آب و هوای بد در این دو روز نتوانستند مانع از هم سطح شدن مردان دونی با رقبای سرسخت خود، هندی های بمبئی از نظر بیشترین برد در IPL شوند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله