«می‌توانم…»: سونیل گاواسکار تغییرات عمده‌ای را در ترتیب ضربه زدن به ام اس دونی پیشنهاد می‌کند

سونیل گاواسکار گفت دونی باید خود را در مرتبه ضربه زدن تبلیغ کند.© BCCI

15 سال از زمانی که ام اس ثونی برای اولین بار در لیگ برتر هند (IPL) پیراهن چنای سوپر کینگز (CSK) را بر تن کرد می گذرد. در طول سال ها، کاپیتان سابق هند خود را به عنوان یک گیمر بزرگ واقعی معرفی کرده است. نه تنها با ضربه زدن به عنوان یک تمام کننده یا نگه داشتن ویکت، بلکه Dhoni به عنوان یک تاکتیک دان چیره دست نامی برای خود دست و پا کرده است. CSK بعداً در روز چهارشنبه در دویستمین بازی Dhoni به عنوان کاپیتان فرنچایز به مصاف راجستان رویالز (RR) خواهد رفت. قبل از مسابقه، سونیل گاواسکار، باتجربه بزرگ گفت که دونی باید خود را به ترتیب ضربات زدن ارتقا دهد، زیرا او هنوز هم می تواند با ضربه زدن انفجاری خود تفاوت ایجاد کند.

“امیدوارم MS Dhoni در ترتیب ضربه زدن بالاتر برود. اینکه او می تواند بیش از دو یا سه اور در بازی ها انجام دهد. او می‌تواند این کار را برای CSK با ضربه زدن‌اش انجام دهد، زیرا می‌تواند دوهای بزرگ را به ثمر برساند.

پیش از ظاهر برجسته دونی، راویندرا جادجا، بازیکن همه جانبه ابراز امیدواری کرد که این تیم به او این نقطه عطف ویژه را در قالب یک برد در زمین خانگی استادیوم MA Chidambaram در چنای هدیه دهد.

“چه می توانم بگویم، او اسطوره کریکت هند است. بنابراین من می خواهم برای او آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم در دویستمین بازی او مقابل چپاک پیروز شویم و همه هواداران خوشحال شوند تا بتوانیم به بازی ادامه دهیم.” تکانه. به نقل از سایت رسمی این تیم، در مصاحبه با رسانه ها قبل از بازی گفت: امیدوارم فردا برنده شویم و در دویستمین بازی خود (IPL) به عنوان کاپیتان به او هدیه دهیم.

MS Dhoni ثابت ترین کاپیتان در تاریخ IPL است. او CSK را به چهار عنوان IPL (نسخه های 2010، 2011، 2018 و 2021) رساند.

دونی 213 بار در لیگ برتر کاپیتان بوده است که از این تعداد 125 برد، 87 شکست و یک نتیجه بدون نتیجه کسب کرده است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله