“می‌توانست به زندان برود”: دیوید وارنر که توسط شوخی استرالیا غافلگیر شد.

دیوید وارنر فاش کرده است که ریکی پونتینگ با شوخی های خود به او درسی داده است.© AFP

دیوید وارنر، بت‌باز استرالیایی، فاش کرد که چگونه ریکی پونتینگ پس از شوخی با او به او درسی داد. وارنر که اولین بازی خود را در استرالیا تحت کاپیتانی پونتینگ انجام داد، داستانی ناگفته از اولین تور خارج از کشور خود در سال 2010 بازگو کرد. به ویژه اینکه وارنر در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) هدایت پایتخت دهلی را بر عهده داشت در حالی که پونتینگ سرمربی تیم بود. از فرنچایز. . وارنر به یاد می آورد که یک بار Vegemite را روی کلید اتاق هتل پونتینگ گذاشته است.

“در طول اولین سریال خارج از خانه ام در آفریقای جنوبی در سال 2010، اتاق ریکی پونتینگ در کنار اتاق من بود. فکر کردم کار هوشمندانه ای است که روی دستگیره در خانه اش وازلین بگذارم. همچنین Vegemite را روی سوراخ کلیدش گذاشتم. داشتم از سوراخ خود می گذشتم که او بود. وارنر در آخرین قسمت از سریال به گائوراو کاپور گفت: سعی می‌کرد در را باز کند. او همچنان کلید را داخل می‌گذاشت، اما باز نمی‌شد. او باید از میز جلو درخواست کمک می‌کرد. حتماً یک نفر به او گفته بود که من هستم. صبحانه با قهرمانان

با این حال، وارنر ادامه داد که این آخرین شوخی او با پونتینگ بود که به او درسی در مورد شوخی خودش داد.

بعد از سه هفته به خانه رفتم و کیت کریکت خود را باز نکردم. رفتم تا چکمه‌های کریکت‌ام را بیاورم و ماهی سالمون و تخم‌مرغ وجود داشت. من مثل این بودم که اینجا چه خبر است. چه کسی این کار را با من انجام می دهد. گمرک در استرالیا من می توانستم به خاطر عدم اعلام مطالب به زندان بروم. فهمیدم پلنگ است. من مثل سگ مریض بودم. پونتینگ به من گفت، “می خواهی با من شوخی کنی؟ من آخرین خنده را خواهم داشت. این آخرین باری بود که با ریکی پونتینگ شوخی کردم. درس خود را یاد گرفتم.”

دی سی پس از حذف شدن از این رقابت ها در مرحله لیگ نتوانست به پلی آف IPL 2023 راه یابد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله