مولتی استایل طلایی ، نقره ای ، آینهای و ناوایو

یکی از انواع پرطرفدار ورقهای مولتی استایل نوع براق آن است که در رنگهای مسی، طلایی و نقرهای به فروش میرسد. ورق مولتی استایل نوعی ورق پلاستیکی نازک است که یک لایه مشکی و یک لایه نقره ای یا طلایی دارد. مولتی استایل از مشتقات پلکسی گلاس است اما مثل آن شفاف نیست، نور را از خود عبور نمیدهد و بیشتر برای کارهای تزئینی و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. تا با بهره مندی از این خدمات بتوانید بهترین خرید خود را تجربه کنید. در حالت کلی این ورقه های پلاستیکی از دو لایه پلکسی گلاس تولید شده که جنس لایه اول اکرولیک و لایه دوم آن طرح فلز می باشد و برای تولید رنگ های متنوع خاصی روی لایه اول قرار خواهد گرفت.

به طور کلی لوازم تزئینی مراسمهای مختلف مانند مراسم جشن تولد، ختم، عروسی و غیره با این محصول زیبا و پرکاربرد ساخته میشوند. در رابطه با کاربرد آن نیز باید بگوییم بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی با توجه به فضای کلی مورد استفاده قرار می گیرد. ورق مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی موسوم به (Acrylonitrile Butadiene Styrene) می باشد که با لایه ای طرح دار روکش شده است. نحوه استفاده به این شکل است که در ابتدا سطح قرارگیری مولتی استایل پاکسازی می شود ، سپس عملیات چسباندن انجام لایف استایل مولتی ویتامین ادونسد فرمولا می پذیرد .

فروشگاه آقای پلکسی به عنوان بزرگترین عرضه کننده ورق های مولتی استایل رنگی ، این امکان را به وجود آورده است که پس از دریافت سفارش از هر یک از شهرهای کشور با نهایت دقت و سرعت، محصولات خریداری شده را به مشتریان عزیز تحویل خواهد داد. هنگام خرید یا استعلام، حتما نوع سفارش خود را مشخص کنید و.

پیشنهاد می کنید قبل از خرید هر کدام از این ورق های صنعتی حتما از مشاوره های رایگان کارشناسان شرکت پامنار بهره ببرید. به دلیل انعطاف بالا و حالت پذیری نوع طلایی این ورق، در ساخت جعبهها و باکسهای هدیه نیز کاربرد فراوانی دارند. حتماً وقتی برای خرید شمع تولد به قنادی مراجعه میکنید، شمعهای پلاستیکی براقی به رنگ نقرهای و طلایی را مشاهده کردهاید. حتماً هنگام مراجعه به سالنهای زیبایی و آرایشگاهها، آموزشگاههای مختلف، اصناف و املاک تابلوهایی را که نشاندهنده نوع فعالیت و نام برند است مشاهده کردهاید. اگر به سطح این ورقها نگاه کنید، یک سری خش مشاهده مولتی استایل چسب دار خواهید کرد.