موفقیت بزرگ RCB Star: “Yashaswi Jaiswal نباید به سرعت در ODI ها ردیابی شود”

دینش کارتیک خواستار صبر و شکیبایی با استعدادهای جوان شگفت انگیز یاشاسوی جیسوال شده است و معتقد است که بتمن با استعداد باید امسال از تیم ملی هند در جام جهانی کریکت حذف شود. جیسوال زمانی که در جام جهانی زیر 19 سال مردان ICC 2020 با 400 دوش در شش مسابقه و یک قرن و چهار دهه پنجاه در صدر جدول گلزنی قرار گرفت، به شهرت رسید و این بازیکن 21 ساله قبلاً این فرم را با عملکرد عالی در IPL تکرار کرده است. برای راجستان رویالز

درخواست هایی مبنی بر حضور جیسوال در تیم 50 نفره هند برای جام جهانی امسال در زمین خانگی وجود داشته است و راوی شاستری، سرمربی سابق تیم ملی اخیراً پیشنهاد کرده است که این بازیکن جوان می تواند در صورت آسیب دیدن بازیکنان کلیدی در ابتدا، برای انتخاب تلاش کند. قبل از رویداد

اما Karthik با این ایده قانع نشده است.

Karthik در صحبت در آخرین قسمت از ICC Review، گفت که جام جهانی امسال برای جیسوال خیلی زود در راه است و چپ دست باید به جای آن روی جام جهانی T20 مردان ICC در سال آینده تمرکز کند.

Karthik به نقل از ICC گفت: “من فکر نمی کنم یاشاسوی نیازی به گنجاندن فوری در ODI ها داشته باشد.”

«او پسر جوانی است. او باید سریع T20Is را راه اندازی کند. من فکر می کنم او باید یکی از برگزیدگان جام جهانی T20 سال آینده باشد و تنها تعداد محدودی ODI برای بازی باقی مانده است. قبل از این جام جهانی.”

به شوبمن گیل و ایشان کیشان این فرصت داده شده است تا با روهیت شارما در نقش خالی افتتاحیه کریکت 50 اور شریک شوند، و کارتیک معتقد است که هند باید تا زمانی که جیسوال هنر خود را یاد می گیرد، به این دو نفر فرصت بدهد.

هند یک بازیکن بازکننده ندارد، آنها با روهیت و شوبمن خیلی خوب کار کردند. بنابراین من احساس می کنم که بعد از جام جهانی، فکر می کنم در ODI و T20Is، او (جیسوال) قطعا بازیکن ثابتی خواهد بود. نیازی نیست او را به این جام جهانی عجله کنید. من فکر می کنم ایشان کیشان وجود دارد که او هم خوب کار کرده و وقت خود را گذاشته است.»

من فکر می‌کنم عادلانه است که یاشاسوی جیسوال، با این فرصت، یک دوره طولانی‌تر داده شود، زیرا باز هم، او بازیکن بسیار ویژه‌ای است. او در این IPL به ما نشان داد. اما وقتی نوبت به کریکت بین‌المللی می‌رسد، یک فنجان چای متفاوت است. فقط آن را در تنظیمات T20 نگه دارید، اکنون باید آنجا باشد. شروع به کار خواهد کرد. و تا زمانی که این جام جهانی به پایان برسد، او آماده بازی ODI و T20 از آنجا خواهد بود.”

یاشاسوی یک IPL به یاد ماندنی در سال 2023 داشت. او در 14 مسابقه، 625 دوش با میانگین 48.07 و نرخ ضربه 163.61 به ثمر رساند. او یک قرن و پنج نیم قرن به ثمر رساند که بهترین او 124 بود.

در حالی که جیسوال امسال به خاطر قهرمانی هایش در IPL سرفصل های زیادی را به خود اختصاص داده است، تعداد زیادی از batsmen های جوان دیگر وجود داشته اند که Karthik را در مسابقات تحت تاثیر قرار داده اند.

Karthik از بازیکنانی مانند رینکو سینگ، جیتش شارما و تیلاک ورما به عنوان بازیکنانی که تا کنون در IPL نظرها را به خود جلب کرده اند و همگی می توانند – همراه با جیسوال – برای جام جهانی T20 سال آینده در رقابت باشند، اشاره کرد.

فکر نمی کنم هیچ یک از جوانانی که قرار است در مورد آنها صحبت کنم، به این جام جهانی 50 نفری راه پیدا کنند. اما احساس می کنم در جام جهانی بعدی شاهد نام هایی مانند رینکا خواهیم بود. سینگ، جیتش شارما، یاشاسوی جیسوال و تیلاک ورما. این چهار نام قطعاً اگر هنوز بخشی از تیم نباشند، در را محکم به هم خواهند کوبید، زیرا فکر می‌کنم آنها موفق شده‌اند. آنها باید به تنظیمات T20 نگاه کنند و عملکرد فوق العاده خوبی خواهند داشت، من در این شکی ندارم.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله