موری با وجود خروج زودهنگام از مادرید امیدوار است در اوپن فرانسه بازی کند

اندی موری پس از شکست در دور اول مسابقات آزاد مادرید در روز پنجشنبه گفت امیدوار است ماه آینده برای اولین بار از سال 2020 در رولان گاروس بازی کند. قهرمان سه دوره گرند اسلم از زمان رسیدن به نیمه نهایی در سال 2017 تنها یک بار در مسابقات آزاد فرانسه بازی کرده است و سه سال پیش در دور اول مقابل استن واورینکا شکست خورد. اما او گفت که می تواند پس از باخت 6-2، 7-6 (9/7) مقابل آندره آ واواسوری، بازیکن مقدماتی ایتالیا در مادرید، به زمین خاکی پاریس بازگردد.

موری در بازگشت به اوپن فرانسه که در سال 2016 دوم شد، گفت: “من دوست دارم بازی کنم، فقط به این دلیل که نمی دانم دوباره فرصت بازی پیدا خواهم کرد.”

اگرچه احساس تناسب اندام و سلامت می کنم، اما دوست دارم تلاش کنم.

من همچنین جاه طلبی دارم که برای قهرمانی ویمبلدون و چیزهایی از این قبیل بجنگم و می دانم که نشستن امروز اینجا احتمالاً غیرواقعی به نظر می رسد، اما معتقدم که این امکان وجود دارد. واضح است که من می خواهم کار درست را انجام دهم.

غیرممکن است که بگوییم کار درست چیست، اما واضح است که این یک گرند اسلم است. دوست دارم بتوانم بازی کنم.”

واواسوری شماره 164 جهان در ست های متوالی در پایتخت اسپانیا مرد شماره یک سابق جهان را حذف کرد.

موری دو هفته پیش نیز در دور اول مسابقات مسترز مونت کارلو ناک اوت شد و آن را “تخریب کننده” و “وحشتناک” توصیف کرد.

موری پنجشنبه گفت: “ست دوم عمیق تر شد. فکر می کنم کمی بهتر بازی کردم، برخی نشانه های مثبت.”

توضیح برخی اشتباهات سخت است.»

واواسوری دو بار از موری شماره 52 جهان پیشی گرفت تا در ست اول قبل از سرویس با نتیجه 4-0 پیش بیفتد، در حالی که حریفش نتوانست یک امتیاز بریک به دست آورد.

این بازیکن 27 ساله بار دیگر بریک کرد و در ست دوم بازی را 2-1 کرد اما در حالی که موری به طرز وحشیانه ای جشن گرفت، به حریف شلیک کرد تا به 4-4 برگردد.

واواسوری روی امتیاز مسابقه در تای بریک دو خطا کرد و سپس با یک ضربه دیگر به تور دروازه برخورد کرد تا اینکه موری سومین امتیاز مسابقه را در سرویس ذخیره کرد.

بریتانیایی چهارمین بازی را نیز نجات داد، اما ایتالیایی برای پنجمین بار با اشتباه بزرگی که موری روی دروازه مرتکب شد، پیروز شد.

این اولین باری است که موری برنده دو بار در 12 مسابقه بر روی مانع اول در مادرید می افتد.

پیش از این، دومینیک تیم از اتریش با نتیجه 6-4، 6-1 کایل ادموند را شکست داد تا در دور دوم با استفانوس سیتسیپاس مبارزه کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله