مورینیو می گوید: “اسپرز” “منچستر یونایتد” اکنون مورد علاقه لیگ اروپا است

روز چهارشنبه ، ژوزه مورینیو ، سرپرست هات اسپور “تاتنهام” گفت ، منچستریونایتد پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا از “لایپزیگ” از لیگ قهرمانان اروپا یکی از موارد مورد علاقه برای قهرمانی در لیگ اروپا است.

یونایتد برای صعود به شانزدهم نهایی به یک تساوی احتیاج داشت ، اما به دلیل شروع شیب دار مجازات شد و 3-2 شکست خورد و در این گروه سوم شد تا جایگاه خود را در مسابقات رده دوم اروپا حفظ کند. .

مورینیو که یونایتد را به قهرمانی لیگ اروپا در سال 2017 رساند ، قبل از بازی خانگی مقابل آنتورپ به خبرنگاران گفت: “تیم های کنار رفته از لیگ قهرمانان قدرتمند هستند و معمولاً به سطح لیگ اروپا تعلق ندارند.”

یونایتد یکی از بهترین تیم ها است. این گروه با پاری سن ژرمن و لایپزیگ بسیار سخت بود. ما می دانستیم که برای هیچ یک از آنها آسان نخواهد بود. “

در حالی که سباستین کالتسکو ، داور چهارم ، به ارسال مربی نژادپرستانه به دستیار مربی باشگاه ترکیه ای متهم شد ، دیگر بازی گروه H بین PSG و Istanbul Basaksehir در Prince Park در دقیقه 13 متوقف شد.

مورینیو ، با محکومیت این حادثه ، گفت که این بازی به دلایل غلط در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی گفت: “هر نوع نژادپرستی باید مبارزه شود و هرگز پذیرفته نشود.” “شرکت ، به طور غیر مستقیم و نه مستقیم در بازی ، که کاملاً نمادین خواهد شد ، خیلی خوشایند نیست. مقام چهارم فقط او می تواند احساسات خود را بیان کند.

“مطمئناً ، او اشتباه غیر قابل قبولی مرتکب شد ، اما فقط او می تواند قلب خود را باز کند ، عذرخواهی کند و عواقب آن را بپذیرد.”

مورینیو گفته است که سرژ آری هافبک دفاعی بازی مقابل آنتورپ را از دست می دهد و پیر-امیل هویبجرگ هافبک می تواند استراحت کند ، اما تانگی ندومبله هافبک فرانسوی آماده است و می تواند شروع کند.

اسپرز با 10 امتیاز در گروه J در رده دوم قرار دارد ، اما می تواند با یک پیروزی در مرحله اول آنتورپ را شکست دهد.