“من نمی خواستم او…”: ساچین تندولکار در اولین بازی سون آرجون در IPL برای هندی های بمبئی

ساچین تندولکار با آرجون تندولکار© BCCI

ساچین تندولکار به جای حفاری برای تیم در رختکن نشست، زیرا نمی‌خواست پسر آرجون در اولین بازی خود در IPL برای هندی‌های بمبئی مقابل کلکته نایت رایدرز از برنامه‌هایش منحرف شود. پس از اینکه کاپیتان Suryakumar Yadav روز یکشنبه توپ جدید را به او داد، این بازیکن 23 ساله بازوی چپ، ارقام 0 را برای 17 در 2 اور با شش توپ نقطه داشت. “این یک لحظه بزرگ بود. یک فرصت ویژه برای بازی در تیمی که از سال 2008 طرفدار آن هستم و گرفتن بازی از کاپیتان MI و تیم هند بسیار خوب بود.

برای پدر افسانه ای، این اولین بار بود که پسرش را در یک بازی رقابتی تماشا کرد.

این یک تجربه جدید برای من بود، زیرا واقعاً تا به حال نرفته بودم و بازی او را تماشا نکرده بودم. من می‌خواستم او این آزادی را داشته باشد که به بیرون برود و خودش را بیان کند و هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. – پیروزی ویکت مقابل کلکته نایت رایدر در روز یکشنبه.

با این حال، در قسمت ابتدایی اینینگ KKR، Tendulkar در گودال پشت خط مرزی ننشست زیرا ممکن بود آرجون را بیهوش کند.

من هم امروز در رختکن نشسته بودم چون نمی‌خواستم او (آرجون) از برنامه‌هایش منحرف شود و شروع به نگاه کردن به صفحه نمایش بزرگ کردم و ناگهان متوجه شدم که به او نگاه می‌کنم، بنابراین داخل شدم. این یک سفر احساسی برای پدر بود، زیرا او به تاریخ 16 سال همکاری خود با فرنچایز نگاه می کرد – شش سال به عنوان بازیکن و 10 سال آخر به عنوان یک “مربی”.

او در پایان گفت: “این یک احساس متفاوت است، زیرا سال 2008 اولین فصل من بود و 16 سال بعد او برای همان تیم بازی می کند، بد نیست.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله