“من دیدم که ساچین، بازیکن، حالا جشن می گیرد…”: هم تیمی سابق هند پس از اولین ویکت IPL آرجون از پدر تندولکار تعریف کرد.

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه راجیو گاندی در IPL 2023 یک پیروزی قطعی در 14 ران مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد به ثبت رساندند. MI در اولین ضربه زدن، امتیاز چالش‌انگیز 192/5 را با کامرون گرین با امتیاز 64 از 40 اینینگ (6×4، 2×6) به ثبت رساند. اخراج های قوی از تیلاک ورما (37 دوش؛ 17b، 2×4، 4×6) و ایشان کیشان (38 دوش، 31b، 3×4، 2×6). مایانک آگاروال، بازکننده، تعقیب SRH را با 48 دوش (41b، 4×4، 1×6) رهبری کرد، اما سقوط منظم ویکت‌ها در نهایت میزبان را از بین برد. در همین حال، پیسر آرجون تندولکار، اولین ویکت IPL خود را به دست آورد و از شر بوونشوار کومار خلاص شد، زیرا SRH به مدت 178 در 19.5 اوور حذف شد.

ویکت تندولکار در خانواده معروف تندولکار باعث جشن می شود زیرا پرایان اوجا بازیکن سابق کریکت هندی درباره بولینگ خود در JioCinema نظر می دهد و در مورد اینکه چقدر پدر آرجون باید ساچین تندولکار خوشحال باشد صحبت می کند.

ما بازیکن ساچین تندولکار را دیدیم که در حال جشن گرفتن بود. حالا پدر ساچین تندولکار جشن می گیرد. بازی بسیار مهمی برای افزایش اعتماد به نفس او بود. همه می گویند که او را در کاسه یورک ها دیده اند یا همان طور که زک بای گفته است که او توپ را تاب می دهد، اما اجرای راهی که او در دومین مسابقه خود انجام داد کار آسانی نیست. اگرچه او در مقابل بوونشوار کومار توپ زد، اما فکر می کنم او اعتماد به نفس فوق العاده ای از خود نشان داد.

گرین در این بین به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. پارتیو پاتل از استرالیایی به خاطر برآورده کردن انتظارات بالا تمجید کرد: «همه می‌دانند که او چه نوع بازیکنی است و امروز او قدرت را در ضربات خود قرار داد و در تمام زمین بازی کرد. وقتی بیرون از کنده کاسه می زدند، او می رسید و خفاش می کرد. اگر مستقیم بود، می‌توانستیم شوت‌های بیشتری ببینیم. اگر توپ کوتاه بود، ضربه‌ی کشش او را می‌دیدیم. روشی که مردم در مورد سطح بازیکن کامرون گرین صحبت می‌کنند، بازی امروز به همه اجازه می‌دهد او کیست. می تواند از اینجا بیاید و ثبات را نشان دهد بسیار مهم خواهد بود.”

بمبئی پس از شروع فصل 0-2 به سومین برد متوالی خود رسید. پاتل در مورد حرکتی که MI امیدوار است ایجاد کند صحبت کرد. اگر یک تیم در یک یا دو بازی پیروز شود، آنها امیدوارند که تا آنجا که ممکن است این حرکت را ایجاد کنند. در مرحله‌ای پیش می‌آید که آنها یک یا دو بازی را می‌بازند، بنابراین اگر خوب بازی می‌کنید، سعی می‌کنید تا جایی که می‌توانید برنده شوید.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله