“منچستر یونایتد” پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا برای گرفتن پاسخ می جنگد


سومین حضور منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان در چهار سال گذشته در سال 2011 اثبات این بود که آنها خود را به عنوان سنگین وزن فوتبال اروپا معرفی کرده اند. اما آزادی آنها در روز سه شنبه در مرحله گروهی رقابت های این فصل از بلاروس لایپزیگ ، گواه واضح تری است که نشان می دهد آنها از زمان الکس فرگوسن تاکنون شکست خورده اند. فصل گذشته ، شاگردان اوله گونار سولسکر فقط برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در یک مبارزه پر تنش و پس از پیروزی خارج از خانه مقابل “پاری سن ژرمن” و پس از “لایپزیگ” در “اولدترافورد” یک مرحله را در مرحله حذفی گذراندند. 5-0 ناکام ماند. اما یک شکست شوک در خارج از استانبول توسط باشاک شهیر زندگی را دشوار کرد و یک شکست خانگی از پاری سن ژرمن و سپس شکست 3-2 مقابل آلمان آنها را از این رقابت خارج کرد.

بوق تجاری

حالا یونایتد باید حضور ناخواسته در لیگ اروپا ، ردیف دوم اروپا را که در آن 2017 پیروز شد ، در نظر بگیرد.

قهرمانان سه دوره اروپا هنوز هم خود را پادشاهان سلطنتی قاره می دانند ، اما سابقه آنها در دهه گذشته خواندن تیره و تار را فراهم می کند.

از فینال سال 2011 ، که در آن آنها توسط “بارسلونا” شکست خوردند ، دورترین آنها – یک چهارم نهایی در 2014 و 2019.

در 10 فصل ، آنها فقط در دو مسابقه جداگانه با ناک اوت در لیگ قهرمانان پیروز شده اند.

سولسکر مسئولیت خروج یونایتد از لایپزیگ را پس از اینکه تیمش 3-0 پیش از شروع بازگشت دیرهنگام و بدون نتیجه ، نتیجه گرفت ، به عهده گرفت.

وی گفت: “ما به عنوان تیم به اندازه کافی خوب عمل نکرده ایم و همیشه مسئولیت مدیر است که همه را آماده کند.”

“ما می دانستیم که آنها به دنبال ما خواهند رفت ، ما می دانستیم که آنها در محوطه جریمه سانترها را وارد زمین می کنند و متأسفانه دو گل را از دست دادیم و هرگز نرفتیم.”

یونایتد چند اینچ فاصله داشت تا یکی از چرخش های معجزه آسای خود را انجام دهد ، اما لزوما اینگونه نبود.

“نیاز به یک برنامه”

این اواخر درام نباید مشكلات پیش روی یونایتد را پوشش دهد – آنها پس از انتقال به جمع پنج تیم برتر ، بی نظم به نظر می رسیدند و در نیمه اول با نیمه نهایی فصل گذشته پیشی گرفتند.

کاپیتان هری مگوایر گفت بازیکنان باید به خودشان نگاه کنند.

وی به BT Sport گفت: “این گروه سختی است ، اما ما احساس كردیم كه باید این شرایط را پشت سر بگذاریم.” “این استانداردهای این باشگاه است. من با همه شلوغ هستم ، ما برای رسیدن به این رقابت بسیار سخت تلاش کرده ایم. مهم نیست که چه گروهی را بدست آوریم ، کار سختی است. ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم.”

ریو فردیناند و پل اسکولز ، فوتبالیست های سابق یونایتد که بازیکنان اصلی تیم های فرگوسن بوده اند ، معتقدند که یونایتد به هویت بیشتری احتیاج دارد و می خواهد به هک شدن و تغییر کارکنان و تشکیلات پایان یابد.

فردیناند به BT Sport گفت: “من فکر می کنم منچستر یونایتد باید یک برنامه ، یک استراتژی برای یک بازی ثابت داشته باشد تا بازیکنان بتوانند روابط خود را بر اساس حافظه و بر اساس دانستن اینکه مردم در این زمین چه مکانی هستند ، شروع کنند.”

“تا زمانی که این کار را انجام ندهید ، موفق نخواهید شد. ممکن است نتیجه شگفت انگیزی کسب کنید ، اما قوام کافی برای آنها نخواهید داشت.”

این باشگاه هنوز به سولسکر متعهد است ، که شاهکار او به عنوان بازیکن به معنای حفظ اعتبار هواداران است.

اما این احساس وجود دارد که این فقط یک یا دو بازی خارج از بحران است و گمانه زنی ها درباره آینده مربی نروژی هرگز از بین نمی رود.

فیل نویل ، مدافع سابق یونایتد پس از شکست به طور قابل اعتماد از هم تیمی سابق خود دفاع کرده است.

وی گفت: “در لیگ برتر ، مدیرانی هستند كه زیر Ole Gunnar Solskjær هستند كه به دلیل بدست نیاوردن چوبی كه اوله بدست آورده است ، شهرت بسیار خوبی کسب كرده اند.”

وی افزود: “داستان داخل باشگاه با بیرون بسیار متفاوت است ، جایی كه به نظر می رسد شکار جادوگران كاملاً برای بیرون آوردن این پسر از كار باشد.”

بالا رفته

یک عادت سالم که Solsker دارد ، توانایی دستیابی به نتایج عالی پس از ناامیدی جدی است.

او این فرصت را دارد تا داستان را شنبه در خانه به منچسترسیتی تغییر دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله