منچستر یونایتد به لیگ اروپا بازگشت ، سالسکیر با همان س theالات روبرو شد – فوتبال

بنابراین ، یک بار دیگر ، “منچستر یونایتد” آن را در لیگ اروپا ، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان ، که برای شکست در پنجشنبه شب در برابر نور کم قاره طراحی شده است ، قرار می دهد.

اگر از زمان بازنشستگی الکس فرگوسن تاکنون سیگنال افت در تیم وجود داشته باشد ، این یونایتد برای سومین بار در پنج بازیکن اخیر در اروپای دسته دوم مورد تمسخر قرار می گیرد – نگرش بد نسبت به لیگ پر سود لیگ قهرمانان. فصل ها.

این یک رکورد مادرید “رئال” ، “بارسلونا” ، “بایرن” است – کشورهای اصلی اروپا که دوست دارند خود را مقایسه کنند – باور ندارند.

برای یونایتد ، این در حال تبدیل شدن به یک قاعده است.

شکست روز سه شنبه لایپزیگ با نتیجه 3-2 ، آخرین خروج زودهنگام یونایتد از لیگ قهرمانان را تأیید کرد و تیم اوله گونار سولسکار را به مقام سوم گروه خود و لیگ اروپا رساند.

10 فصل از صعود یونایتد به مرحله یک چهارم نهایی بزرگترین رقابت باشگاهی در فوتبال جهان بگذرید ، هشت فصل بعد از فرگوسن.

آیا واقعاً این احتمال وجود دارد که این دوره تحت نظر Solsker پایان یابد؟ نه به شکلی که او آخرین شکست لیگ قهرمانان را تماشا کرد ، که باز هم می توانست او را بدهکار کند.

سولسکر قبل از بازی در لایپزیگ با کمی اشتیاق ، حتی با مقدار مشخصی از شناخت ، در حالی که در DNA یونایتد بود ، از “دشوار کردن ما” صحبت کرد.

مردی که آخرین گل برنده یونایتد را در فینال لیگ قهرمانان 1999 به ثمر رساند ، گفت: “این همانطور است که از زمان بازی من بوده است و مدت طولانی و طولانی بوده است.”

بنابراین آیا واقعاً تعجب آور بود که یونایتد نه تنها یک گل بلکه دو گل در دقیقه 13 برابر لایپزیگ به ثمر برساند؟

و آیا واقعاً تعجب آور بود که یونایتد به لطف گلهایی که در سه دقیقه توسط برونو فرناندز و پل پوگبا در یک دقیقه بهم زد ، یک بازی برگشت منظم از 3: 0 به 3: 2 را انجام داد.

این امر نه تنها فصل یونایتد بلکه همچنین زمانی را که سالسکر در این باشگاه گذرانده خلاصه می کند.

پست او ، که هفته آینده به دو سال می رسد ، در اواسط فصل 19-19 2018 آغاز شد. این مسابقه با یک مسابقه 17 مسابقه ای آغاز شد ، جایی که یونایتد تنها یک بار شکست خورد و پس از آن 12 مسابقه تا پایان فصل برگزار شد ، که یونایتد تنها دو بار پیروز شد.

در این فصل ، نوسانات عملکرد وحشیانه شدید بوده است – چه یک بازی در خانه باشد یا خارج از خانه ، خواه از هفته به هفته دیگر. بگذارید از نیمه اول بازی ها تا نیمه دوم باشد.

یونایتد از 5 بازی خانگی در لیگ برتر فقط یک پیروزی کسب کرده است و آن برابر وست برومویچ است. این تیم در هر پنج مسابقه خارج از خانه پیروز شد و در هر مسابقه پشت سر گذاشت.

یونایتد در دو بازی نخست خود در گروه های لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه در پاری سن ژرمن و در خانه برابر لایپزیگ با نتیجه 5-0 پیروز شده است.

در 16 مسابقه لیگ قهرمانان و لیگ برتر با هم ، یونایتد 10 بار گل اول را خورده است.

علی رغم تنظیم دفاع با پنج نفر و مصمم به نگه داشتن آن در اولین مرحله ، تیم سولسکایر در عرض دو دقیقه مقابل لایپزیگ پذیرفت.

سولسکر گفت: “البته ، ما آن را بررسی کردیم ، البته ، ما صحبت کردیم ، البته ، ما به خصوص در مورد لایپزیگ و آنچه که آنها در ابتدای بازی انجام می دهند ، آنچه که ما باید مدیریت کنیم ، صحبت کردیم”. “ما به اندازه کافی از عهده آن بر نیامدیم.”

وی افزود: “ما هر آنچه را كه معمولاً انجام می دهیم ، در آماده سازی انجام دادیم.” “با جلسات ویدئویی ، آموزش ، بازیابی همه بازی هایی که داریم … فصلی که ما بازی می کنیم و شرایط مورد نیاز بازیکنان ، گاهی اوقات آنها برای شروع به 10 یا 15 دقیقه زمان نیاز دارند.”

این 10-15 دقیقه است که برای یونایتد هزینه دارد و این فقط از لحاظ ورزشی نیست. از نظر مالی ، یونایتد سود بالقوه حدود 15-20 میلیون یورو (18-24 میلیون دلار) را از دست خواهد داد – حداقل در مرحله سقوط بازی نمی کند.

این ضربه دیگری به جیب این باشگاه است که از ماه مارس تاکنون هیچ دریافتی از ورزشگاه “اولدترافورد” با ظرفیت 76000 نفر ندارد ، زیرا در طول شیوع بیماری طرفداران همه گیر ممنوع است.

و سپس ضربه ای به وضعیت باشگاه ، که برای آن پول نمی توان خرید ، و نام یونایتد دوباره در شانزدهم لیگ قهرمانان از دست رفته است ، که باید به عنوان کسی در بازی اروپا خوانده شود.

سولسکر دوباره تحت فشار است ، اما او عزم راسخ خود را نشان داده و همیشه در مواردی که بیشتر از همه به او نیاز دارد ، می تواند نتیجه بگیرد.

منچستر سیتی – تیم اول او احتمالاً پس از راهیابی به شانزدهم لیگ قهرمانان گذشته با دو بازی کاملاً استراحت کرده است – روز شنبه در دربی که Solskjaer اخیراً یک پیروزی قدرتمند را در آن ثبت کرده است به دیدار اولدترافورد می رود.

زمان بازگشت دوباره یونایتد و سولسکر است.