منچستریونایتد در آستانه فینال جام حذفی با ضربه تناسب اندام آنتونی روبرو شد

اریک تن هاگ می ترسد که آنتونی مهاجم منچستریونایتد قبل از فینال جام حذفی روز شنبه مقابل منچسترسیتی “بعید” از مصدومیت بهبود یابد. آنتونی در نیمه اول بازی هفته گذشته لیگ برتر مقابل چلسی با برانکارد از زمین خارج شد. تن هاگ، سرمربی یونایتد امیدوار بود که این برزیلی بتواند در اولین فینال جام حذفی در منچستر، به مصاف سیتی که سه گانه را تعقیب می کند، بازگردد. اما آنتونی در این هفته پیشرفت کندی داشته است و به نظر نمی رسد انتظاری در ومبلی وجود داشته باشد. تن هاگ روز جمعه به خبرنگاران گفت: «بعید است (او آماده باشد). دوس سانتوس (آنتونی) هنوز شانس دارد، اما این یک شانس بسیار کوچک است.

او پیشرفت نکرده است، بنابراین او هنوز فرصت دارد، اما بعید است که در دسترس باشد.”

فصل مصدومیت آنتونی مارسیال نیز در کنار زمین به پایان خواهد رسید.

این بازیکن 27 ساله در اواخر پیروزی یکشنبه مقابل فولام، همسترینگ خود را تحت فشار قرار داد و پس از بررسی‌ها نشان داد که عضله پاره شده است، فینال را از دست خواهد داد.

با وجود مشکلات تناسب اندام که تیمش را آزار می دهد، تن هاگ همچنان مطمئن است که یونایتد قدرت شکست دادن رقیب اصلی خود سیتی را دارد.

او گفت: «این سوالات بارها در مورد غیبت بازیکنان در چند ماه اخیر مطرح شده است.

هر بار پاسخ یکسانی را می‌گویم: درباره بازیکنان موجود است و بارها موفق بوده‌ایم.

ما ترکیب خوبی داریم و از آن ترکیب خوب، تیم خوبی به دست می آوریم.»

یونایتد با قهرمانی در جام اتحادیه در ماه فوریه، به دنبال اولین دوبل داخلی خود در جام حذفی است.

در همین حال، سیتی قهرمان لیگ برتر می تواند تنها دومین باشگاه انگلیسی پس از یونایتد باشد که در یک فصل عنوان قهرمانی، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است.

سیتی در 10 ژوئن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان خواهد رفت.

هواداران یونایتد برای تحقق این رویاها ناامید هستند زیرا مردان پپ گواردیولا به دنبال تکرار قهرمانی های الکس فرگوسن در سال 1999 هستند.

تن هاگ گفت: “ما می خواهیم برنده شویم، می خواهیم جام را ببریم.” “مسئله متوقف کردن آنها نیست. این به پیروزی ما مربوط می شود، ما می خواهیم جام را ببریم. ما یک فرصت عالی داریم.

خیلی خوب است که ما این فرصت را برای رسیدن به فینال جام حذفی و سپس رویارویی با منچسترسیتی به دست آوردیم. این یک فرصت خیلی خوب است.

“ما خیلی سخت برای این جنگیدیم. فکر می کنم آنقدر خوب پیشرفت کرده ایم که در فینال جام حذفی هستیم.»

سیتی اولین دربی فصل منچستر را با نتیجه 6-3 در ورزشگاه اتحاد برد، در حالی که یونایتد در ماه ژانویه در اولدترافورد 2-1 پیروز شد.

یونایتد با 14 امتیاز کمتر از سیتی که پنجمین عنوان خود را در 6 فصل به دست آورد، به پایان رسید و تن هاگ به خوبی از کیفیت قهرمانان آگاه است.

او گفت: “آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند، پس لیاقت آن را دارند. البته من به بقیه نگاه می کنم زیرا آنها حریف هستند و از آن قدردانی می کنم، اما ما به خودمان نگاه می کنیم.”

ما در حال پیشرفت بسیار خوبی هستیم، در مسیر خوبی هستیم و اکنون نیز از دوره آینده استفاده می کنیم.

اکنون ما در تابستان فرصتی برای تعیین اهداف جدید، اهداف کوتاه مدت جدید داریم.

اما در بلندمدت، بله، همینطور خواهد ماند. همانطور که سال گذشته گفتم، ما می‌خواهیم منچستریونایتد را بازسازی کنیم، اما راهی برای رفتن داریم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله