منچستریونایتد برای تقویت جایگاه خود در جمع چهار تیم برتر ویا را پشت سر گذاشت

اریک تن هاگ گفت منچستریونایتد “کنترل کامل” رقابت را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر پس از اینکه تیمش یکشنبه 1-0 استون ویلا را شکست داد و به 10 بازی خارج از خانه بدون شکست خود پایان داد، در اختیار دارد. برونو فرناندز درست قبل از نیمه اول در اولدترافورد گلزنی کرد، اما هواداران بعد از ظهر عصبی را تحمل کردند زیرا یونایتد خجالتی از گل نتوانست بازی را به پایان برساند. این برد تیم تن هوگ را با 9 امتیاز از تاتنهام رده پنجمی که بعداً یکشنبه در لیورپول بازی می کند، 9 امتیاز بیشتر کرد.

یونایتد که در اوایل این فصل قهرمان لیگ کاپ شد، احتمالاً در کنار منچسترسیتی، آرسنال و نیوکاسل جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را خواهد داشت.

سرمربی هلندی از مردانش ستایش کرد و گفت که آنها در توپ “باعظمت” بودند، حتی در حالی که آنها دوباره برای تبدیل موقعیت های خود تلاش کردند.

تعداد گل های یونایتد با 49 گل در لیگ برتر به جز ویلا کمترین گل در بین 9 گل برتر است و 35 گل پس از سیتی که صدرنشین جدید است.

تن هاگ گفت: “ما بازی به بازی آن را پیش می بریم و تیم بعدی برایتون است، بنابراین هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم.” ما باید دوباره اشتیاق نشان دهیم و نگران جدول نباشیم.

ما کنترل کامل (در رقابت برای چهار تیم برتر) را داریم. همه چیز به ما بستگی دارد و در دستان ماست.»

یونایتد در نیمه اول بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت و هافبک کازمیرو درست قبل از پایان نیم ساعت به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نهایت میزبان در دقیقه 39 با ضربه سر فرناندز در تیرچه دور بعد از اینکه امیلیانو مارتینز دروازه بان ویلا ضربه کم مارکوس راشفورد را دفع کرد، به برتری رسید.

ویلا قادر به پاسخگویی نبود، و برای اولین بار در یک بازی لیگ برتر زیر نظر امری موفق به گلزنی نشد و ویکتور لیندلوف تأثیرگذار، تلاش دیرهنگام داگلاس لوئیز را از خط خارج کرد.

– پیشنهادات ترکیبی –

این مسابقه تنها دو روز پس از آن برگزار شد که شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و جیم رتکلیف سومین پیشنهاد نهایی و مورد انتظار خود را برای خرید یونایتد ارائه کردند.

طرف های دیگر علاقه مند به سرمایه گذاری اقلیت هستند و گزارش شده است که جوئل و اورام گلیزر ممکن است بخشی از یک معامله پیشنهاد شده توسط میلیاردر بریتانیایی راتکلیف باقی بمانند.

گروهی از هواداران یونایتد در اعتراض به گلیزرها با یک بنر غول پیکر “فقط فروخته شده” به اولدترافورد راهپیمایی کردند.

شعله های تظاهرکنندگان خارج از زمین نیز فضای داخل اولدترافورد را پر کرد، اما بسیاری به فراخوان برای تحریم 18 دقیقه ای توجه نکردند – یک دقیقه برای هر سال تصدی نامحبوب گلیزرها، که باشگاه را با بدهی های هنگفتی مواجه کرده است.

نیمه اول سرگرم‌کننده به نظر می‌رسید که بدون گل به پایان برسد، اما فرناندز موفق شد به موفقیت برسد – ضربه او پس از بررسی VAR چراغ سبز نشان داد.

ویا در نیمه دوم نشانه هایی از زندگی نشان داد اما ویکتور لیندلوف اولی واتکینز و جیکوب رمزی را ناامید کرد.

رشفورد با زدن یک پنالتی مقابل کالوم چمبرز به زمین رفت، در حالی که کازمیرو نزدیک بود.

ویا در کمتر از 10 دقیقه به پایان بازی تقریباً به گل تساوی دست یافت. مقداری پین بال در محوطه جریمه با مهار ضربه لوئیز توسط مارسل سابیتز به پایان رسید

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله