منفی کشتی گیر نارسینگ برای آزمایش COVID-19 که برای جام جهانی صربستان تعیین شده ، منفی است


شرکت نرسینگا یداوا کشتی گیر در جام جهانی آینده صربستان روز جمعه پس از بازگشت آزمایش منفی برای ویروس کرونا ویروس تأیید شد. پس از چهار سال ممنوعیت دوپینگ ، نارسینگ با بازگشت به مسابقات ، در وزن 74 کیلوگرم به عنوان بخشی از تیم هند جایگزین جیتندر کینهو شد ، اما پس از آزمایش های مثبت برای ویروس ، رقابت سوال برانگیز بود. فدراسیون کشتی هند (WFI) تأیید کرده است که او در 14 دسامبر با یک تیم آزاد مردان به بلگراد سفر خواهد کرد. وی گفت: “من فقط کمی خنک شدم ، تب یا علائم دیگری از ویروس نداشتم ، بنابراین می دانستم (آزمایش) منفی خواهد بود. من در این مسابقات خوب تمرین کردم. اوقات خوبی را در صربستان خواهیم داشت.” نارسینگ در مصاحبه PTI با جیسار.

بوق تجاری

بسیاری از بهترین کشتی گیران ، از جمله بیرانگ پونیا و وینش فوگات ، این رویداد را از دست می دهند ، زیرا معتقدند رقابت قدرتمند نخواهد بود ، اما برای مسابقات جام جهانی نارسینگ ، که برای 12 تا 18 دسامبر برنامه ریزی شده ، مهم است.

وی گفت: “چه جام جهانی و چه جام جهانی ، هنوز یک تورنمنت بین المللی است. من در دراز مدت شرکت خواهم کرد ، این نمایشگاه خوبی برای مسابقات آینده خواهد بود.”

این بازیکن 31 ساله گفت: “مهم است که بازی کنیم زیرا این مسابقات برای مدت طولانی برگزار می شود. اگر شرکت نکنیم سطح خود را نمی دانیم. به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا هنوز هیچ تورنمنتی برگزار نشده است ، بنابراین شرکت در آن برای من بسیار مهم است.”

هند هنوز سهمی برای بازیهای المپیک توکیو در وزن زیر 74 کیلوگرم دریافت نکرده است زیرا گیتدندر در جام جهانی 2019 شرکت کرد ، که جایگاهی در سهمیه ها ارائه می داد.

با بازگشت نارسینگا به این دسته ، یک مبارزه سه جانبه بین جیتندر ، نارسینگ و دارنده مدال المپیک سوشیل کومار وجود خواهد داشت که نماینده هند در مسابقات بعدی سهمیه خواهد بود.

دارنده مدال برنز جام جهانی 2015 گفت: “من حتی در زمان محرومیت سخت تمرین کرده ام. من فقط نمی توانستم شرکت کنم. من از رئیس WFI تشکر می کنم که به من اجازه داد دوباره شرکت کنم. امیدوارم بتوانم به توکیو راه پیدا کنم.” .

با توجه به شرایطی که اجازه آزمایش را نمی دهد ، WFI به همه شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در دهلی نو اجازه حضور در بلگراد را داده است.

با این حال ، هند کشتی گیران آزاد 65 کیلوگرم و 92 کیلوگرم و زنان 53 کیلوگرم را هدایت می کند.

بالا رفته

وینود تومار ، دبیر کمک VFI گفت ، کشتی گیران یونان-رم 10 دسامبر ، تیم زنان در 12 دسامبر و تیم آزاد مردان در 14 دسامبر عازم بلگراد می شوند.

وی گفت: “به دلیل همه گیری ، ما تیم را به صورت قطعاتی می فرستیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله