منتخب با این امید که ساچین تندولکار بعدی باشد: ضربه زن سابق هند در CSK Star

لیگ برتر هند (IPL) 2023 با پیروزی چنای سوپر کینگز در فینال مقابل گجرات تایتانز به پایان رسید. با شانزدهمین دوره مسابقات IPL، دوران حرفه ای امباتی رایودو بتمن کهنه کار نیز به پایان رسید. در حالی که چند سال پیش حضور او در تیم هند به پایان رسید، رایودو پس از IPL بازی را ترک کرد. آکاش چوپرا، بت‌باز سابق هندی، با به اشتراک گذاشتن حکایت‌های جالبی از حرفه رایودو، روزهای نوجوانی ستاره CSK را به یاد آورد و گفت که او به امید تبدیل شدن به “ساچین تندولکار بعدی” انتخاب شد.

«اجازه دهید حکایت کوچکی درباره اولین ملاقاتم با آمباتی رایودو به اشتراک بگذارم. در سال 2003، تور هند A در هند غربی بود. یک کودک کوچک به نام آمباتی رایودو در آنجا انتخاب شد. چوپرا در ویدئویی در کانال یوتیوب خود گفت: او احتمالاً در آن زمان 16 سال داشت.

او با این امید انتخاب شد که ساچین تندولکار بعدی شود، که پسر فوق العاده با استعداد است. او مانند یک اعجوبه است که می تواند به خوبی با خفاش، زمین بازی و کاسه بازی کند.»

این بازیکن کریکت که به متخصص تبدیل شد فاش کرد که به بازیکنان ارشد تیم دستورات ویژه ای داده شد تا از رایودو مراقبت کنند زیرا او یک اعجوبه محسوب می شد.

مربی ما در آنجا آشوک مالهوترا بود و منتخبان به او دستورات ویژه ای دادند تا از بچه مراقبت کند زیرا او آینده هند است. VVS Laxman کاپیتان تور بود و او بازی بچه را در حیدرآباد دید. تحت تاثیر قرار گرفتم، اما وقتی یک تیم می سازید باید همه چیز را در نظر بگیرید.

ما حتی یک اسپینر در تیم خود نداشتیم. این یک تیم بسیار جالب بود. ما مورالی کارتیک، یک اسپینر بازوی چپ و آمیت میشرا، یک اسپینر پا داشتیم. ویلیامز، من، بی بی سی لاکسمن و آبهیجیت کاله. بنابراین آمباتی رایودو فرصت بازی در چنین تیمی را پیدا کرد.”

در نتیجه، رایودو به عنوان یک اسپینر زمان بسیار بدی داشت.

«مرد بیچاره مجبور شد به ترتیب خیلی کم بکوبد و از او خواسته شد که یک کیسه بدون هیچ چرخشی در بین آنها بسازد، که آن مرد بیچاره نتوانست انجام دهد. گاهی اوقات او در پای خود یا در پای بتمن‌ها توپ می‌زد.

به یاد می‌آورم که بازیکنان با پاهای کوتاه و نیم‌ویکت‌ها هر زمان که آمباتی به بازی کاسه می‌رفت، کمی می‌ترسیدند، زیرا بچه‌های هند غربی واقعاً ضربه‌های سختی می‌زدند. پس ترسیدی چون در خط آتش بودی. من قبلاً پاهای کوتاهی داشتم، بنابراین از او خواستم که هدف را از دست ندهد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله