“مطمئناً هیچ نظری ندارم…”: کوین پیترسن از دست دادن RCB در این IPL عالی گیج شده است

عکس فایل توسط کوین پترسن© توییتر

دواین براوو با 183 اسکالپ در 161 بازی، موفق ترین توپ زنی تاریخ لیگ برتر هند است. یکی از توپ گیرانی که به احتمال زیاد از این رکورد در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عبور می کند، یوزوندرا چاهال است. راجستان رویالز در 137 بازی تا کنون 177 ویکت گرفته است. تنها با هفت ویکت مانده به پایان، چاهال می تواند موفق ترین توپ گیر تاریخ IPL شود. چاحال پیش از این برای رویال چلنجرز بنگلور بازی می کرد. کوین پیترسن، بازیکن همه کاره انگلیس، از اینکه چاهال توسط RCB حفظ نشد، متعجب است.

چهال قبل از حراج IPl 2022 توسط RCB منتشر شد و همچنین در حراج مجدد خریداری نشد. “یکی از بزرگترین هدایای تاریخ IPL Chahal Rajasthan Royals است. مطمئن نیستم بنگلور چگونه او را رها کرد. همیشه ویکت می گرفت، او کسی بود که آنها را در بازی نگه می داشت. نمی توان باور کرد که این مرد اکنون صورتی پوشیده است. کوین پیترسن در حین اظهار نظر برای استار اسپورت در جریان بازی RR و LSG روی آنتن گفت.

در IPL 2023، چاهال تاکنون 11 ویکت گرفته است تا به عنوان بالاترین ویکت گیر شناخته شود. در مورد تیم او RR صحبت کردیم، آنها روز چهارشنبه در جیپور به لاکنو سوپر جاینتز باختند. زمین بازی به هیچ وجه برای ضربه زدن مساعد نبود، اما بولرها هنوز کار داشتند و توپ اندازان سوپر جاینتز لاکنو این کار را با تدبیر انجام دادند و به پیروزی 10 ران مقابل راجستان رویالز رسیدند. در تعقیب 155، RR در 144 به مدت 6 متوقف شد زیرا بازگشت آنها به استادیوم ساوای مانسینگ پس از چهار سال با ناامیدی به پایان رسید، علیرغم اینکه اوایل عصر یک بازی خوب با توپ داشتند.

Jos Buttler و Yashavi Jaiswal بازیکنان RR می‌دانستند که بازی در این مسیر کار آسانی نخواهد بود، اما آنها توانستند با نرخ دویدن مورد نیاز همراه شوند.

با این حال، LSG یک بازگشت قابل توجه انجام داد و برنده شد.

جیسوال جوان 44 توپ از 35 توپ با چهار مرز و دو توپ 6 تایی ساخت، در حالی که شریک اصلی افتتاحیه او باتر، 40 توپ از 41 توپ زد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله