“مطمئناً متخصص در …” نیست: مربی سابق برنده IPL درباره بولینگ آرجون تندولکار ناله می کند

آرجون تندولکار اولین ویکت IPL خود را در مقابل SRH اسکالپ کرد.© AFP

آرجون تندولکار که وظیفه دفاع از 20 ران در فینال را داشت، اعصاب خود را حفظ کرد تا به پیروزی 14 ران هندیز بمبئی (MI) در برابر سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در روز سه شنبه کمک کند. آرجون که فرزند ضربه زدن به ساچین تندولکار بزرگ است، تنها پنج دوش را واگذار کرد، اولین ویکت IPL خود را اسکال کرد و مسابقه را با 1/18 در 2.5 اور به پایان رساند. این بازیکن 23 ساله بوونشوار کومار را در مرحله ماقبل آخر اخراج کرد تا سومین برد متوالی MI را در مسابقات به دست آورد.

در حالی که چندین بازیکن فعلی و سابق کریکت از آرجون به خاطر حفظ خونسردی خود در شرایط فشار ستایش کردند، مربی سابق سان رایزرز حیدرآباد، تام مودی، پیشنهاد کرد که خیلی زود است که این بازیکن جوان را “بازیکن مرگبار” خطاب کنیم.

«اگر او را صرفاً در مورد اعدام قضاوت کنید، او این کار را درست انجام داده است. او خط خود را درست انجام داد، طرف زمینی را که به آن نگاه می‌کرد بولد کرد، طولش را درست گرفت، تعداد تحویل‌ها را نزدیک به یورک بود. او و روهیت را تحت فشار زیادی قرار می داد زیرا او (روهیت) در ابتدای اینینگ ها برنامه ریزی نمی کرد که آرجون تندولکار یکی از بازیکنان مرگبار او باشد.”

با این حال، مودی که مربی SRH در زمان قهرمانی IPL در سال 2016 بود، احساس می کند که آرجون بسته به شرایط می تواند در اوورهای میانی استفاده شود.

او به وضوح نقشی در آن سمت دارد، یعنی پرتاب توپ جدید، کاری که قبلاً دو بار انجام داده است. من نقش او را به طور بالقوه جایی در وسط کادر می بینم اگر زمان بندی مناسب باشد. اما مطمئناً یک متخصص مرگ نیست.. با این اوصاف، او می تواند با چنین عملکردی با سر بالا راه برود. او دم به خفاش داشت، 20 ران زد، اما ما او را گلابی شکل هم دیدیم. بنابراین او به خوبی عمل کرد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله