“مشکل، مشکل”: درباره اشتباه سانجو سامسون، جاس باتلر، بازکننده سابق هند.

عکس فایلی از جاس باتلر (سمت چپ) بازکننده راجستان رویالز و کاپیتان سانجو سامسون.© BCCI/IPL

آکاش چوپرا بازیکن سابق کریکت هندی اشاره کرد که عملکرد متوسط ​​جوس باتلر و عملکرد ضعیف سانجو سامسون با خفاش در IPL 2023 باعث نگرانی راجستان رویالز شده است. لازم به ذکر است که سامسون کاپیتان تیم است در حالی که باتلر بازی را باز می کند. هر دوی آنها خفاش‌کنندگان کلیدی در ترکیب RR هستند اما تاکنون نتوانسته‌اند انتظارات را در فصل جاری برآورده کنند. باتلر که در IPL 2022 برنده جام نارنجی شد، در 9 مسابقه 289 ران به ثمر رساند، در حالی که سامسون پس از انجام تعداد مساوی بازی در IPL 2023، 212 ران کسب کرده است.

راجستان با چالش دیگری روبرو شده است. جاس باتلر امسال طبق معمول شلیک نمی کند. شروع خیلی خوب بود، اما کمی پایین آمد. چوپرا در کانال یوتیوب خود گفت: سانجو سامسون اصلاً گل نمی‌زند.

او افزود: “راجستان رویالز تیم خوبی است، اما دو بازیکن کلیدی گل نخوردن برای آنها مشکل ساز است.”

RR چهارمین شکست خود را در مسابقات جاری در روز یکشنبه متحمل شد زیرا سرخپوستان بمبئی آنها را با 6 ویکت شکست دادند.

پس از برنده شدن در بازی پرتاب، سامسون برای اولین بار در بازی شبانه در استادیوم Wankhede انتخاب کرد. چوپرا از این تصمیم انتقاد داشت.

جای تعجب است که راجستان پس از برنده شدن در پرتاب، خفاش را انتخاب کرد. آنها این کار را در بمبئی انجام نمی دهند. بمبئی می‌خواهد تعقیب کند زیرا مسابقه دیرتر می‌آید و منطقه راحت است، اگرچه پنجاب با ضربه زدن اول در مسابقه برنده شد. در بازی آخر اما آنها نتوانستند برنده بازی شوند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله