مسی نیمکت را ترک می کند تا در پیروزی “بارسا” برابر “بتیس” 2 گل به ثمر برساند – 5: 2

لیونل مسی در نیمه اول نیمکت نشین شد و دو گل به ثمر رساند که بارسلونا شنبه رئال مادرید بتیس را با نتیجه 5-2 شکست داد و یک سری چهار بازی بدون برد در لیگ اسپانیا را به پایان رساند.

سرمربی بارسلونا ، رونالد کومان در نیمه اول وقت استراحت ناچیزی به مسی داد. این اولین بازی لیگ به عنوان یک جانشین در بیش از یک سال بود. آلفرد شرودر ، دستیار مربی قبل از مسابقه گفت که مسی “تازه نبود”.

عثمان دمبله با مشت مشت کلودیو براوو دروازه بان سابق بارسلونا را زد تا در دقیقه 22 تیم میزبان را به برتری برساند.

آنتونیو سانابریا ، مهاجم تیم بتیس در ثانیه های پایانی نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند ، در این بازی چهار اشتباه آنتوان گریزمان ، مهاجم بارسلونا رخ داد ، از جمله یک پنالتی توسط براوو مهار شد.

نیمه اول مسی را با پوشیدن کت زمستانی و ماسک صورت مانند سایر بازیکنان تعویضی در نیوکمپ نیو سپری کرد. وقتی مسی در آغاز نیمه دوم به آنسو فاتی ادامه داد و تأثیر تعیین کننده ای داشت ، همه چیز تغییر کرد.

فقط چهار دقیقه طول کشید تا مسی روی مسابقه تأثیر بگذارد که برای اجرای آن حیله گرانه پاس را از دست داد ، اما گریزمان به خانه متصل شد.

مسی به نشان دادن مهارت های بازی خود ادامه داد. در عمق ناحیه بتیس ، مسی برگشت و پاس به دمبله داد که ضربه او توسط دروازه بان به ثمر رسید ، وقتی آیس مندی ، مدافع آن را با دست مهار کرد. بررسی ویدیویی منجر به نشان دادن کارت قرمز به مندی به دلیل ممانعت از رسیدن به هدف مشخص شد.

مسی پا از جای خود بلند کرد و با ضربه ای محکم به گوشه سمت راست بالای دروازه برخورد کرد و در دقیقه 61 نتیجه را 3-1 کرد.

پس از اینکه خط دفاعی بارسلونا تلاش کرد تا الکس مورنو وینگر را نشان دهد ، لورنزو مارون در دقیقه 73 برای بتیس یک ضربه برگشتی دریافت کرد.

اما بدون شک مسی نتیجه را ارائه داد وقتی سرخیو روبرتو پاس عالی خود را برای مهاجم آرژانتینی معکوس تنظیم کرد تا ششمین گل خود را در تمام رقابت های این فصل بدست آورد.

روبرتو همچنین در دهه 90 وقتی که هافبک 17 ساله ادعای گل در لیگ اول را داشت به پدرو “پدرو” گونزالس کمک کرد.