مسی در دبل مقابل بتیس پس از شروع نیمکت – فوتبال

لیونل مسی از روی نیمکت بیرون آمد تا دو گل به ثمر برساند و بارسلونا را به پیروزی 5-2 خانگی مقابل رئال بتیس برساند و این باعث قطع پیروزی چهار پا کاتالان ها در لالیگا شد.

آنتوان گریزمان ، پدری و عثمان دمبله نیز یک گل برای بارسا به ثمر رساندند و آنتونیو سانابریا و لورن مورون مسئولیت بتیس را بر عهده داشتند که آیسو مندی از او برای تماشای مسابقه فرستاده شد.

اولین پیروزی “بارسا” پس از پیروزی مقابل “سلتا” در اول اکتبر با کسب 11 امتیاز از هفت بازی در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت. رئال سوسیداد از 17 رده نخست جدول رده بندی است.

کاپیتان “بارسا” با کمال تعجب رونالد کومان ، مربی ترکیب اصلی را ترک کرد و بعدا توضیح داد که مسی پس از پیروزی در “دینامو” کیف در اواسط هفته با نتیجه 2 بر 1 کمی ناراحتی احساس کرد و توافق کرد که نیمکت نشین شود.

تیم کمان در نیمه اول بدون مسی خوب بازی کرد ، اما موقعیت های واضح زیادی را از دست داد و در حالی که سانابریا یک ضربه مقدماتی عالی دمبله را در وقت استراحت لغو کرد ، با تساوی یک بر یک پایان یافت.

مسی در اوایل دوره دوم به خدمت گرفته شد و بلافاصله یک مانکن عالی را ایجاد کرد تا گریزمان در یک تور محافظ بیفتد و بارسا را ​​در دقیقه 49 بازگرداند. اتلاف مجازات ها

سپس بهترین گلزن بارسا ، مسی ، گل 61 خود را بیشتر کرد و پس از بررسی VAR کارت قرمز مستقیم به آیس مندی نشان داد که به دلیل استفاده از دست خود برای جلوگیری از ضربه دمبله ، یک پنالتی قاطعانه ارسال کرد.

جوردی آلبا از بارسا گفت: “تمام تیم وقتی مسی در زمین است ترجیح می دهند زیرا او به وضوح شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی به شما می دهد.”

“امروز او بیرون آمد و بازی را تغییر داد ، او با همه بازیکنان متفاوت است و ما وقتی او در زمین بود تیم متفاوتی بودیم.”

كمان افزود: “اگر احساس ناراحتي نمي كرد او كار را شروع مي كرد. همه ما مي دانيم كه او كيست و من در او شك نمي كنم ، من مي بينم كه او هر روز چگونه كار مي كند.

بتیس موفق شد 10 گل به ثمر برساند كه مهاجم لورن در گوشه دور دروازه حریف را به ثمر رساند و نتیجه 3-2 را پس از غارتگری در جناح چپ الكس مورنو رقم بزند.

اما مسی خیلی زود بازی را زیر س cornerال برد و توپ را به گوشه بالا رساند ، و از وهله بازی فوق العاده از سرجی روبرتو هم تیمی برگشت و پدرو 17 ساله پس از یک پاس عالی دیگر توسط سرجی روبرتو ، مشت پنجم را زد.

آلبا افزود: “مدیر تصمیم گرفت آن را شروع نكند و در نیمه دوم او واقعاً به ما كمك كرد تا بیشتر پیش برویم و بازی را ببریم.”

“همه ما ترجیح می دهیم وقتی او در زمین است ، در کنار او بهتر هستیم.”