مسابقه Ajinkya Rahane در مقابل Ravichandran Ashwin Mind Games Spice Up CSK vs RR در IPL 2023. تماشا کنید

تماشا کنید: Ajinkya Rahane vs Ravichandran Ashwin Mind Games Spice Up CSK vs RR Contest در IPL 2023

در حالی که آر اشوین در حال کاسه زدن است، آجینکیا رهانه از ویکت دور می شود.© توییتر

زندگی بدون کمی ادویه چیست؟ این به همه چیز طعم می بخشد، حتی اگر بازی کریکت باشد. و اگر در مسابقه ولتاژ بالا بین چنای سوپر کینگز و راجستان رویالز اتفاق بیفتد، چنین چیزی وجود ندارد. دو کهنه سرباز هندی راویچندران اشوین و آجینکیا راهانه در مسابقه ای که روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram در چنای برگزار شد، به بازی های ذهنی پرداختند. بولینگ برای راجستان رویالز در اور ششم مقابل CSK، اشوین در آخرین لحظه پس از گام برداشتن در برابر آجینکیا راهانه روی توپ دوم، توقف کرد. بعد برگشت تا دوباره برود.

حالا نوبت رهنا است که پاسخ دهد. در حالی که اشوین می خواست کاسه بازی کند، رهانه از ویکت دور شد. سپس روی سومین توپ اوور، رهانه به اشوین هم ضربه شش زد. جالب‌تر اینکه رهانه در نهایت در 10thover زمانی که در مقابل ویکت گیر افتاد به دست اشوین افتاد.

تماشا کنید: Rahane vs Ashwin Mind Games Spice Up CSK vs RR Contest

صحبت از مسابقه، جاس باتلر در رویکرد خود دقیقاً ویرانگر نبود، اما همچنان نیم قرن هجدهم از دوران حرفه‌ای خود در IPL را مدیریت کرد، زیرا راجستان رویالز در روز چهارشنبه مقابل چنای سوپر کینگز در چنای امتیاز قابل احترام 175 برای 8 را به ثبت رساند. اگرچه رویالز پس از 15 اور 135 برای 4 امتیاز بدست آورد، اما 5 اور آخر با تنها 40 ران اضافه شده و 4 ویکت از دست رفته آنطور که انتظار داشتند کارآمد نبود.

راویندرا جادجا (2/21 در 4 اور) طبق معمول روی سطحی با کمک اسپینر خطرناک بود، حتی زمانی که باتلر در 52 توپ 36 توپی خود، سه شیش بزرگ زد. او در 77 ران ویکت دوم خوبی با Devdut Padikal (38 توپ از 26 توپ) داشت، که پس از مبارزه با پنجاب کینگز به حالت اولیه خود بازگشته بود.

شیمران هتمایر (30 توپ از 18 توپ) یک تمام کننده قابل توجه در پایان بود، در حالی که توشار دشپنده (2/37) تنها 8 ران در اور بیستم دریافت کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله