مسابقات لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB مسابقات اصلی: دیوید وارنر ، کریس موریس در نبرد افتتاحیه

IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، Eliminator ، SRH و RCB مسابقات اصلی: دیوید وارنر ، کریس موریس در نبرد آغازین

SRH در مقابل RCB: دیوید وارنر در لیست بهترین کاربران IPL 2020 پس از KL Rahul دوم است.© BCCI / IPL


دیوید وارنر به بهترین حالت برگشته است – دویدن های بزرگ را در بالای سرویس به ثمر می رساند و با دوندگی که با سرعت بالا انجام می شود ، به سمت تیم می رود. عملکرد او مقابل سرخپوستان بمبئی در آخرین مسابقه لیگ IPL 2020 خارق العاده بود و همکاری ناگسستنی با Uridhiman Sakha باعث شد مدافع عنوان قهرمانی مانند پیاده ها به نظر برسد. مدعیان سلطنتی برای بنگلور از تهدیدی که ایجاد می کند و نیاز به خلاص شدن از شر آن در اوایل نیمه با درد آگاه خواهند شد. آنها هنگام آخرین دیدار طرفین اتفاق افتادند ، زیرا واشنگتن سوندار دیگ بود ، اما بعید است وارنر دوباره به این موضوع بیاید. بنابراین می توان این کار را به کریس موریس باتجربه سپرد.

بوق تجاری

موریس به یک مزیت برای RCB تبدیل شده است ، به خصوص اکنون که بقیه بولینگ از Naudip Saini محروم شده است. آفریقای جنوبی که به دلیل آسیب دیدگی مراحل اولیه IPL 2020 را از دست داد ، تقریباً بلافاصله حضور خود را در حضور احساس کرد.

او تاکنون 9 بازی انجام داده و دارای 11 ویکت است که 26/4 برتر و 6.63 پس انداز دارد و اختلاف بلافاصله قابل مشاهده است.

دیوید وارنر سال ها مدیر عامل SRH بوده است. این بار او به طور نامشخص شروع به کار کرد ، و در حالی که هنوز در بهترین وضعیت خود نیست ، این ضربه علیه M.I. اعتماد به نفس او را بسیار زیاد می کند

در کل 529 دویدن ، دو بار شکست ناپذیر ، بهترین امتیاز – 85 ، نه چهار پنجاه به نام او – – وارنر مسلماً یکی از بازیکنان با نفوذ در IPL 2020 و حتی قبل از آن است.

بالا رفته

این مجموعه هنوز تعداد کل سال های 2016 ، 2017 و 2018 را تعیین نمی کند (در سال 2019 ممنوعیت ایجاد کرد) ، اما هنوز هم وجود دارد.

وارنر روز جمعه مرد اصلی رقابت در ابوظبی خواهد بود و موریس کار غیرقابل رجوع دارد. فقط زمان نشان می دهد که آیا آن را دارد یا نه.

مباحث ذکر شده در این مقاله