مسابقات قهرمانی کشتی ملی به ژانویه 2021 موکول شد

مسابقات قهرمانی کشتی ملی به ژانویه 2021 موکول شد

مسابقات قهرمانی کشتی کشور ممکن است سال آینده تغییر کند© خبرگزاری فرانسه


فدراسیون کشتی هند (WFI) به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، مسابقات قهرمانی کشور را ماه آینده به ژانویه 2021 موکول کرد. دستیار وزیر WFI وینود تومار به PTI گفت که شرایط آنها را مجبور کرده است حداقل برای یک ماه شهروندان را تحت فشار قرار دهند. تومار گفت: “وضعیت بسیار ایده آل است. نگه داشتن شهروندان غیرممکن است. ما سعی خواهیم کرد تا اواخر ژانویه سال آینده مسابقات قهرمانی را برگزار کنیم.” این بدان معنی است که سال آینده دو دوره مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود.

بوق تجاری

تومار گفت: “ما این کار را در گذشته انجام داده بودیم که شرایط چنین اقدامی را حکم می کرد.”

مسابقات قهرمانی امسال قرار بود از 18 تا 20 دسامبر در گوندا ، ولز برگزار شود ، اما تومار گفت که اگر کشورهای علاقه مند بیشتری وجود داشته باشد ، ممکن است آنها تصمیم به تغییر مکان دهند. این مقام WFI همچنین گفت که آماده اعزام تیم هند به جام جهانی است که از 12 تا 18 دسامبر در بلگراد صربستان برگزار می شود. برنده مدال طلا جایزه ای معادل 4000 فرانک سوئیس دریافت می کند و نفر دوم که مقام دوم را بدست آورد با 3000 فرانک سوئیس ثروتمندتر خواهد شد. دارنده مدال برنز 1500 دریافت می کند.

“ما تصمیم گرفتیم آزمایشات را کنار بگذاریم و همان کشتی گیرانی را که در ماه فوریه در مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی نو شرکت کردند ، اعزام کنیم. کیلوگرم) برای آزادی درخواست شد و ما آن را دادیم. “

بالا رفته

وی افزود: “در حالی که رده های باجرانگ ، وینش و سومبیر نمایندگی نخواهند کرد ، نار سنگه یدوف در وزن 74 کیلوگرم برای هند می جنگد.”

از آنجایی که WFI آزمایشات را انجام نمی دهد ، به این معنی است که Puja Danda این رویداد را از دست خواهد داد زیرا آنشو مالک جوان در وزن 57 کیلوگرم شرکت می کند. همچنین به ساكشا مالك دارنده مدال برنز المپیك اجازه می دهد تا در دسته زیر 65 كیلوگرم به رقابت بپردازد ، زیرا رقیب جدیدش سونام مالك در وزن 62 كیلوگرم در مسابقات آسیا شركت می كرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله