مزایای افتخاری BCCI: 1000 دلار در روز برای سفرهای خارجی، سفرهای کلاس تجاری، سوئیت هتل

اکنون به یکی از مقامات BCCI قادر متعال مبلغ 1000 دلار کمک هزینه روزانه در تورهای خارجی پرداخت می شود و درجه یک پرواز خواهد کرد. افزایش کمک هزینه های اعطایی به مقامات BCCI در جلسه شورای Apex در روز یکشنبه مطرح شد اما در اکتبر سال گذشته اجرایی شد. دیه (در روز) پس از بیش از هفت سال تجدید نظر شد. پیش از این، افسران ثروتمندترین هیئت مدیره جهان در تورهای خارجی روزانه 750 دلار حقوق می گرفتند.

طبق یک سند BCCI که PTI به آن دسترسی پیدا کرده است، مقامات از جمله رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، منشی، خزانه دار و معاون وزیر نیز برای جلسات در هند و سفرهای کلاس تجاری، روزانه 40000 روپیه دریافت خواهند کرد.

برای «سفرهای کاری» روزانه 30000 روپیه به آنها پرداخت خواهد شد. آنها همچنین می توانند یک اتاق لوکس برای سفرهای داخلی و خارجی رزرو کنند.

کمک هزینه های رئیس IPL نیز در دسته مقامات قرار گرفته است.

اعضای شورای BCCI Apex، از جمله دو نماینده از انجمن کریکت‌بازان هند، روزانه 40000 روپیه برای جلسات سه ماهه و 500 دلار آمریکا برای تورهای خارجی دریافت خواهند کرد. با این حال، به عنوان یک قاعده، مقامات برای کار به خارج از کشور می روند.

این شورا همچنین در کمک هزینه اعضای واحدهای دولتی خود تجدید نظر کرده است که اکنون 30000 روپیه در روز در سفرهای داخلی و 400 دلار آمریکا برای سفرهای خارجی دریافت می کنند.

سه عضو کمیته مشورتی کریکت که سرمربی تیم های ملی مردان و زنان را انتخاب می کنند، هر کدام 3.5 میلیون روپیه در هر جلسه پرداخت خواهند کرد. سفر خارجی در مورد آنها بعید است، اما هر یک از آنها مبلغ 400 دلار در روز را دارند.

لازم به ذکر است که مقام رسمی BTPP یک مقام افتخاری است. کارکنان پردرآمد آن، مانند مدیر عامل، روزانه 650 دلار آمریکا در طول تورهای خارجی و 15000 روپیه در روز در هند دریافت خواهند کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله