“مردم از ما انتظار ندارند…”: برداشت صادقانه روهیت شارما پس از پیروزی سرخپوستان بمبئی مقابل لاکنو سوپر جاینتز.

روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، هیچ شکی در مورد استعداد نامشخص آکاش مادوال در طول دو سال حضورش در تیم ملی نداشت و از این رو او مطمئن بود که بازیکن اوتاراکند در صورت فشار آوردن، کار تیم را انجام خواهد داد. مادوال، مهندس اهل اوتاراکند، ارقام 5 به 5 را در 3.3 اوور داشت، زیرا سرخپوستان بمبئی با پیروزی مقابل لاکنو سوپر جاینت در مسابقات حذفی IPL در روز چهارشنبه یک قدم به دیدار قله نزدیکتر شدند.

“این کاری است که ما در این سال ها انجام داده ایم. مردم از ما انتظار ندارند کاری را که انجام دادیم انجام دهیم، اما ما آن را انجام دادیم.

در مدهوال، کاپیتان MI گفت که در دو سال گذشته شاهد پیشرفت خود با MI بوده است.

روهیت گفت: “او (آکاش) سال گذشته به عنوان بازیکن پشتیبانی در تیم حضور داشت و وقتی جوفرا (آرچر) رفت، متوجه شدم که او مهارت ها و شخصیتی دارد که می تواند کار را برای ما انجام دهد.”

روهیت به عنوان یک کاپیتان موفق IPL، هنر مدیریت افراد را بهتر از بسیاری از هم دوره‌های خود می‌داند.

در طول این سال‌ها، ما شاهد بوده‌ایم که افراد زیادی از بمبئی از هند آمده‌اند و برای هند بازی می‌کنند. کاپیتان هند گفت: مهم این است که آنها (جوانان) احساس کنند خاص هستند و بخشی از تیم هستند، وظیفه من این است که آنها در میانه احساس راحتی کنند.”

آنها (جوانانی مانند مدهوال) در مورد آنچه که باید برای تیم انجام دهند بسیار واضح هستند و این چیزی است که شما می خواهید.” در طول تعقیب و گریز LSG سه فرار رخ داد و خود کاپیتان در دو مورد از آنها شرکت داشت، از جمله ضربه مستقیم برای خلاص شدن از شر کریشانپا گوتام.

به عنوان یک تیم، ما از (در زمین بازی) لذت بردیم. خیلی خوب است که می بینم همه در زمین کمک می کنند. وقتی به چنای رسیدیم، می دانستیم که کل تیم باید به مهمانی بیایند. در Wankhede شما به یک یا دو بازی درخشان نیاز دارید، اما اینجا یک بازی توپ متفاوت است.” Bumrah Bhai جای من است، من سعی می کنم نقش خود را بازی کنم ====================================== ====== آکاش مدوال متواضع گفت که او تمایل دارد به سرعت یاد بگیرد زیرا یک مهندس است. مدوال که در نوامبر امسال 30 ساله خواهد شد، تا سن 23 سالگی کریکت را با توپ چرمی بازی نکرد، زیرا او بر روی مدرک کارشناسی خود تمرکز کرد. او کریکت توپ تنیس بازی کرد و وقتی 24 ساله شد، اوتاراکند به عضویت BCCI درآمد و او به عضویت مسابقات کریکت درآمد.

حالا کجا بودی؟ – از او پرسیدند.

من فقط تمرین می کردم و منتظر این فرصت بودم. من مهندسی انجام دادم و کریکت با توپ تنیس بازی کردم زیرا این علاقه من بود. مهندسان تمایل دارند سریع یاد بگیرند.» او با لبخندی خجالتی گفت.

او در آخرین بازی قهرمانی با گلن فیلیپس و هاینریش کلاسن بازی کرد و روز چهارشنبه مقابل نیکلاس پورانا که نتوانست به میدان برود گلزنی کرد.

من فقط در حال تمرین هستم و این کاری است که انجام می دهیم. من به خودم افتخار می کنم، اما سعی خواهم کرد که بهتر عمل کنم.” او جایگزین جاسپریت بونری در این فصل بود، اما وقتی از او خواسته شد تا به عنوان پیشگام سرعت هند را بر عهده بگیرد، گیج شد.

بومرا بهای جای خود را دارد و من فقط سعی می کنم نقش خود را ایفا کنم. نیکلاس پوران بهترین ویکت گیر بود. همه در خانه فکر می کنند که من زیاد کار می کنم.» PTI KHS KHS PDS PDS

موضوعات مطرح شده در این مقاله