“مربی تحت فشار خواهد بود اگر…”: پاسخ زیرکانه MS Dhoni به “تماس” IPL

فصل فعلی IPL احتمالا آخرین فصل MS Dhoni به عنوان بازیکن خواهد بود.© توییتر

گمانه زنی ها در مورد بازنشستگی ام اس دونی از IPL در سال جاری زیاد است. علیرغم نزدیک شدن به سن 42 سالگی، بتمن ویکت بان همچنان در مسابقات T20 هند به عنوان بازیکن فعال است. در یکی دو سال گذشته، اعتقاد بر این بود که هر فصل آخرین فصل او خواهد بود، اما دونی همچنان با حضور دیگری در لیگ، هواداران خود را شگفت زده می کند. فصل 2023 نیز از این قاعده مستثنی نیست! دونی پایان کار بین‌المللی خود را در آگوست 2020 اعلام کرد، اما در IPL همچنان با ضربه‌های هیجان‌انگیز و دستکش‌کاری فوق‌العاده در پشت کنده‌ها، جذابیت خود را گسترش می‌دهد.

در میان گمانه زنی های مداوم در مورد بازنشستگی خود از IPL، دونی از دادن پاسخ روشن خودداری کرد.

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، کاپیتان سابق هند در حال پاسخ به سوال هوادارانی که ظاهراً در مورد بازنشستگی او از IPL پرسیده شده بود، دیده می شود. دهنی که دونی بود جواب معقولی داد.

«زمان زیادی برای پذیرش این چالش وجود دارد. الان بازی های زیادی داریم و اگر حرفی بزنم مربی تحت فشار خواهد بود. من نمی‌خواهم به او فشار بیاورم.»

Dhoni در سال 2008 در فصل افتتاحیه IPL به فرنچایز CSK پیوست. از آن زمان، او همیشه جزئی از تیم IPL بوده است به جز دو دوره در سال های 2016 و 2017 که این تیم محروم شد.

Dhoni که از IPL 2020 دستور ضربه زدن را کنار گذاشته است، فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. میانگین ضربات او 210.71 در پنج مسابقه دوره فعلی است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله