مراسم اختتامیه IPL 2023: لیست کامل بازیکنان پیش از فینال در احمدآباد

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 نزدیک است و سازمان دهندگان ترکیب پر ستاره را برای این دیدار پرمخاطب که روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد برگزار می شود، اعلام کرده اند. چنای سوپر کینگز در حال حاضر پس از شکست گجرات تایتانز در مقدماتی 1 به فینال راه یافته است، اما قهرمانان فعلی GT شانس دیگری برای رسیدن به فینال خواهند داشت زیرا با هندی های بمبئی در Qualifier 2 روبرو می شوند. طبق پست های توییتر IPL، رپر معروف King و DJ Nucleya ستاره جذاب فینال IPL 2023 خواهد بود. خوانندگان Divine و Jonita Gandhi نیز به آنها خواهند پیوست.

تنها دو تیم در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) دو بار متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند. در حالی که یکی از این تیم ها – چنای سوپر کینگز – قبلاً صدرنشین شده است، هندی های بمبئی (MI) روز جمعه در دومین دوره مقدماتی IPL 2023 به مصاف گجرات تایتانز (GT) خواهند رفت.

شکار تایتان‌های گجرات برای کسب مقام برتر اکنون به احمدآباد می‌رود، جایی که روز جمعه با سرخپوستان بمبئی روهیت شارما روبرو خواهند شد. تیم برتر مرحله لیگ در برابر چنای سوپر کینگز کاملاً به این شکل بازی نکرد و اکنون به نظر می رسد که آنها کاملاً از بهترین ترکیب خود مطمئن نیستند. اشتباه گرفتن در طول بازی های پلی آف معمولاً هزینه بر است.

تایتان ها اعداد بولینگ خود را به اثبات رساندند، از جمله دو ویکت گیر برتر فصل. با این حال، ضربه زدن تیتان ها، حداقل در حال حاضر، فاقد وضوح بولینگ آنها است.

آنها باید تعیین کنند که آیا پیشنهاد داسون شانکا کافی است یا خیر. همچنین، زمانی که ویجی شانکار بیشترین تأثیر را دارد، بیشتر برای خفاش کردن او انجام دهید. مهمتر از همه، آنها باید راهی برای batsman Hardik Pandya بیابند تا بهترین استفاده را از توانایی های خود ببرد.

فرم باورنکردنی تایتان ها در این فصل کمی سرعت را در چنای پایین آورده است، اما آنها به امید تغییر اوضاع به خانه باز می گردند. آنها تاکنون در این مسابقات دو بار در خانه و خارج از خانه با هندی‌های بمبئی دیدار کرده‌اند که افتخارات مشترکی را به دست آورده‌اند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله