مدیرعامل لیگ برتر فاش کرد که هیچ “چک خالی” برای نجات باشگاه های فوتبال لیگ برتر انگلیس وجود نخواهد داشت


ریچارد مسترز ، مدیر عامل لیگ برتر روز سه شنبه گفت که علی رغم بحران مالی که گریبان این باشگاه ها را گرفته است ، هیچ “چک سفید” برای نجات لیگ فوتبال انگلیس (EFL) وجود ندارد. پرواز اصلی در حال مذاکره با EFL در مورد یک بسته مالی است تا اطمینان حاصل شود طرفین به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا خارج نمی شوند ، اگرچه هنوز توافق نشده است. باشگاه های لیگ برتر انگلیس که مجبور به بازی در داخل خانه شدند ، ماه گذشته پیشنهاد بسته نجات 50 میلیون دلاری (66 میلیون دلاری) را رد کردند.

بوق تجاری

مدیران EFL گفتند كه كمك های مالی كه شامل باشگاه های رده سوم لیگ 1 و لیگ 2 در رده چهارم می شود ، كافی نیست و تأكید كرد كه لباس های قهرمانی رده دوم نیز باید در هر پیشنهادی وجود داشته باشد.

مسترز به نمایندگان کمیسیون امور دیجیتال ، فرهنگ ، رسانه و ورزش مجلس عوام گفت: “لیگ برتر مشغول به کار است و می خواهد مجوز بگیرد ، اما هیچ چک یا امضای خسارت وجود ندارد.”

“ما معتقدیم که پیشنهاد ما مطابق با اصل مشکل و مطابق با سیاست دولت در قبال سایر بخش ها است.

“ما معتقدیم که در حال افزایش و کمک به هرم فوتبال هستیم. ما هنوز با ریک (رئیس EFL ریک پری) به توافق نرسیده ایم ، اما من اطمینان دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم.”

مسترز گفت که لیگ برتر می تواند بلافاصله پول را در دسترس قرار دهد تا باشگاه ها “دچار بلایایی نشوند و به مدیریت نرسند.”

وی افزود: “ما طرفداران بزرگ هرم هستیم و اهمیت آن را درک می کنیم.”

این زوج ابراز امیدواری کردند که تا پایان ماه توافق حاصل شود.

پری در پاسخ به سوال جولیان نایت رئیس کمیته مبنی بر اینکه آیا چنین وضعیتی وجود دارد یا خیر ، پری پاسخ داد: “من فکر می کنم ما اکنون موظف به میزبانی مسابقات قهرمانی هستیم و می توانیم پیش برویم. ما صمیمانه امیدواریم که چنین باشد.

“ما خیلی دوست داریم با لیگ برتر به توافق برسیم.”

استادان تأیید کرده اند که لیگ برتر از یک تصمیم جنجالی برای پخش چندین بازی با پرداخت هزینه اضافی “تغییر جهت” می دهد.

بالا رفته

مسترز گفت: “ما تصمیم گرفته ایم به هزینه مشاهده بپردازیم و اکنون این تصمیم را بررسی می کنیم.”

“ما به بازخورد گوش داده ایم ، جهت را تغییر خواهیم داد و از آن دور خواهیم شد و قدم دیگری برمی داریم که ما را از طریق محاصره ، دوره کریسمس و ژانویه مشاهده خواهد کرد. من نمی توانم بگویم که این چیست.”

مباحث ذکر شده در این مقاله