“محمد سراج در اوج است”: ضربان ساز استرالیا از هم تیمی RCB تمجید کرد

پیسر استرالیایی جاش هزلوود از هم تیمی خود در لیگ برتر هند (IPL) محمد سراج به خاطر بازی های اخیرش برای رویال چلنجرز بنگلور در IPL 2023 تمجید کرده است. سراج نسخه کاملا متفاوتی از خودش در این فصل بوده است. دقت او در بازی قدرت و نمایش کنترل خط و طول او در هنگام مرگ، برخی از برجسته‌ترین دگرگونی‌هایی بوده است که او در طول سال گذشته متحمل شده است. در حالی که هازلوود بیشتر مسابقات IPL را به دلیل مصدومیت از دست داد، سراج اجازه نداد RCB لحظه ای غیبت او را احساس کند.

این بازیکن 29 ساله در بهترین حالت خود بوده است و برای تک تک آماری که یک توپ انداز مستحق آن است، رقابت می کند.

به نقل از شورای بین المللی کریکت (ICC) هازلوود گفت: “من در آنجا (برای RCB امسال) کمی دیر آمدم، اما قبل از آن او در آتش سوخت. کنترل او عالی بود و به خوبی توپ می زد.”

هازلوود در پایان گفت: “او هر بار در بالای ویکت قرار می گیرد و احتمالاً این یک شرط بندی اقتصادی بوده است، زیرا بولینگ در چیناسوامی (زمین خانگی RCB) گاهی غیرممکن است و او برای شش یا شش و نیم اوور رفت.”

سراج در فینال آتی جام جهانی تست 2023 در Oval لندن در تاریخ 7 ژوئن به مصاف استرالیا خواهد رفت.

بیشتر بازیکنان تیم هند روز سه شنبه وارد انگلیس شدند و به دنبال استفاده از فرصت و پیروزی در فینال WTC هستند. سال گذشته نیوزلند در فینال جام جهانی تست هند را شکست داد.

بازیکنانی هستند که می توانند نقش کلیدی برای تیم هند در دیدار حساس ایفا کنند.

یکی از مواردی که باید مراقب او بود، ویرات کوهلی، آستر هندی است که 8416 دوش در 183 اینینگ به ثمر رساند. بالاترین امتیاز او 254 برابر آفریقای جنوبی در سال 2019 بود. او 28 قرن و 28 نیم قرن را در قالب تست به دست آورد. معدل او 48.93 است.

Cheteshwar Pujara در قالب تست 7514 دوش در 174 اینینگ به ثمر رسانده است. بالاترین امتیاز او 206 در بازی مقابل انگلیس در سال 2012 بود. او 19 قرن و 35 نیم قرن به ثمر رساند. معدل او 43.88 است.

در کریکت تست، محمد سراج در 18 مسابقه 47 ویکت به دست آورد. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان جدید در کریکت تست بود.

پرتاب کننده سریع بازوی راست بیشترین ویکت ها را مقابل انگلیس گرفت. سراج مقابل انگلیس 21 ویکت گرفت. در مقابل استرالیا، محمد سراج برای اولین بار در سال 2021 پنج ویکت گرفت. او مقابل استرالیا 14 ویکت گرفت.

اومش یداو در آزمون آزمایشی خود تاکنون 168 ویکت از 110 ویکت گرفته است. یاداو سه بار پنج ویکتی و یک بار 10 ویکتی انجام داد. در سال 2018، اومش با 10 ویکت قهرمان هند غربی شد. بهترین آمار بولینگ او شش ویکت برای 88 ران در مقابل هند غربی بود.

راویچاندران اشوین نقش بسیار مهمی برای هند در فینال مقابل استرالیا ایفا می کند. در قالب تست، ضربه زدن او برای هند حیاتی است. در تست کریکت، اشوین در 92 مسابقه 474 ویکت گرفت. او 32 دوش با 5 ویکت و 7 دوش با 10 ویکت انجام داد.

در ضربات ضربه زدن، اشوین 3129 دوش در 131 اینینگ به ثمر رساند. بالاترین امتیاز او با 124 در برابر وست هند در سال 2016 به دست آمد. او پنج قرن و 13 نیم قرن را به ثمر رساند.

ترکیب هند: روهیت شارما (بازیگر)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (دبلیو سی)، آر اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، محمد شامی، محمد سراج، اومش یداو، جایدو کیشاناد (هفتگی).

ترکیب استرالیا: پت کامینز (بازیگر)، اسکات بولند، الکس کری (هفته‌انه)، کامرون گرین، مارکوس هریس، جاش هزلوود، تراویس هد، جاش اینگلیس (کیفیت)، عثمان خواجه، مارنس لابوشاگن، ناتان لیان، تاد مورفی، استیون اسمیت (معاون) کاپیتان)، میچل استارک، دیوید وارنر.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله