محمد رضوان پی اس ال را با آی پی ال ​​مقایسه می کند، حکم ستاره سابق پاکستان «آشغال» است.

بدون شک بهترین مسابقات کریکت فرنچایز جهان، لیگ برتر هند (IPL) در 15 فصل گذشته طرفداران را سرگرم کرده است و امسال نیز همین اتفاق افتاده است. با این حال، محمد رضوان، ویکت بان پاکستانی پیشنهاد کرد که سوپر لیگ پاکستان (PSL) رقابتی ترین لیگ در جهان است. رضوان گفت که بازیکنان از سراسر جهان می خواهند در PSL بازی کنند و نه در IPL. با این حال، دانیش کانریو، اسپینر سابق پاکستانی نیز ادعاهای مطرح شده توسط ضربه گیر ویکت بان را رد کرد.

PSL جهان را مبهوت کرده است. قبلا صحبت هایی بود که PSL موفق نمی شود اما حتی ما به عنوان بازیکن معتقدیم که PSL یک موفقیت است. IPL وجود دارد، اما اگر از هر بازیکنی در سراسر جهان بپرسید که در PSL بازی کرده است، آنها می‌گویند که لیگ پاکستان سخت‌ترین لیگ جهان است.

کانریا عقیده داشت که IPL مایل ها جلوتر از هر لیگ دیگری است و BCCI را به دلیل تبدیل آن به برندی به اندازه لیگ ملی فوتبال ایالات متحده (NFL) تحسین کرد.

“باکواس بعات های (اینها همه مزخرف است). IPL بزرگترین لیگ در کل جهان است و هیچ لیگ دیگری حتی به آن نزدیک نمی شود. BCCI لیگ را با NFL ایالات متحده برابر کرده است. مصاحبه با Times Now

کانریا افزود در حالی که بهترین بازیکنان در IPL شرکت می کنند، از سوی دیگر PSL یک لیگ بازنشستگی است.

“وقتی IPL اتفاق می افتد، تمام کریکت های دیگر در سراسر جهان متوقف می شوند. بهترین بازیکنان جهان می آیند و در IPL بازی می کنند و حتی بازیکنی مانند استیو اسمیت توسط هیچ تیمی در لیگ انتخاب نشده است. از سوی دیگر، تیم های PSL مملو از بازیکنان بازنشسته هستند.

هشتمین دوره PSL ماه گذشته در حالی به پایان رسید که قلندرهای لاهوری با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در فینال مقابل مولتان سلاطین رضوان دفاع کردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله