“مثل یک زن…”: پست احساسی سانیا میرزا درباره دعوای #MeToo بین کشتی گیران

سانیا میرزا، تنیسور هندی نیز در حمایت از کشتی‌گیرانی که در Jantar Mantar اینجا در پایتخت ملی، علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) به اتهام آزار و اذیت جنسی تظاهرات کردند، اعتراض کرد. سانیا در توییت خود گفت که به عنوان یک ورزشکار و یک زن، تماشای اعتراضات جاری برای او بسیار “سخت” است و اکنون زمان حمایت از کشتی گیران در این دوران سخت است. “به عنوان یک زن ورزشکار، اما بیشتر به عنوان یک زن، تماشای آن خیلی سخت است… آنها به کشور ما جایزه آوردند و همه ما با آنها جشن گرفتیم… اگر شما این کار را کردید، پس وقت آن است که در این زمان دشوار نیز از آنها حمایت کنید. .. این یک موضوع بسیار حساس و اتهامات جدی است. سانیه میرزا در توییتر خود نوشت: امیدوارم حقیقت هرچه باشد، زودتر عدالت اجرا شود.

همراه با سانیا، رانی رامپال، بازیکن هندی هاکی روی چمن نیز برای حمایت از کشتی گیرانی که به اعتراضات خود در جانتار مانتار ادامه می دهند، به میدان آمد.

“بسیار دردناک است که کشتی گیران مشهور ما در خیابان های هند خواستار عدالت هستند، دیدن همنوعانم در این شرایط که در زندگی خود زحمت کشیده اند و افتخارات بزرگی را برای کشور عزیزمان به دست آورده اند، گریه ام می گیرد. رانی رامپال در توییت خود نوشت: آنها مستحق عدالت هستند.

نیراج چوپرا، دارنده مدال طلای سابق المپیک روز جمعه از اعتراض مداوم کشتی گیران حمایت کرد و گفت که از دیدن ورزشکارانی که در خیابان ها خواستار عدالت هستند “درد” گرفته است.

“از دیدن ورزشکاران ما در خیابان ها که خواستار عدالت هستند، آزارم می دهد. دارنده مدال طلای المپیک توکیو روز جمعه در توییتر خود نوشت: آنها سخت تلاش کردند تا نماینده ملت بزرگ ما باشند و باعث افتخار ما شوند. کشتی گیران هندی در Jantar Mantar اینجا در پایتخت ملی علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) بریج بوشان شاران سینگ به دلیل اتهامات آزار جنسی اعتراض کردند.

کشتی گیران برتر هندی مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا و بسیاری دیگر از کشتی گیران در تظاهرات علیه رئیس WFI شرکت می کنند.

پس از سه ماه انتظار، کشتی گیران ستاره ای مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک و باجرانگ پونیا روز یکشنبه اعتراض خود را علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI از سر گرفتند و گفتند که پس از ادعای اینکه هیچ اقدامی در این پرونده صورت نگرفته است، اقدامی انجام نشده است و این اقدام را انجام داده اند. آنها گفتند که هیچ FIR علیه رئیس WFI ثبت نشده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله