مثل پدر، مثل پسر: سارا تندولکار شباهت هایی را در اعداد IPL ساچین، آرجون پیدا می کند.

ساچین تندولکار (L) با پسرش آرجون در IPL 2023.© BCCI

مسابقه یکشنبه بمبئی هندز و کلکته نایت رایدر IPL 2023 برای خانواده تندوکار یک مسابقه ویژه بود زیرا آرجون اولین بازی خود را در IPL انجام داد. آرجون، پسر کریکت‌باز افسانه‌ای ساچین تندولکار، در دو سال گذشته بخشی از این امتیاز بوده است، زیرا او قبل از IPL 2021 با قیمت پایه 20 لک روپیه انتخاب شد. ضربان‌دار متوسط ​​دست چپ کارها را برای M.I آغاز کرد. زیرا مسئولیت کشتن اول به او داده شد.

آرجون تاریخ ساز شد زیرا او و پدر ساچین اولین زوج پدر و پسری بودند که در لیگ برتر هند بازی کردند.

جالب است بدانید که شباهت قابل توجهی در آمار هر دو بازیکنی که برای اولین بار در IPL بولینگ می کردند وجود داشت.

آرجون اولین اور خود را در IPL مقابل KKR انجام داد و 5 ران دریافت کرد که برابر با تعداد ران هایی است که ساچین در اولین اور خود در IPL مقابل همان حریف در سال 2009 انجام داد.

سارا دختر ساچین در استوری اینستاگرام خود به شباهت آماری پدر و پسر اشاره کرد.

bgbhg1r

در حالی که ساچین پس از دو اور در مسابقه مقابل KKR ارقام 0 برای 11 را به دست آورد، آرجون 17 ران بدون گرفتن یک ویکت واگذار کرد.

در مورد بازی IPL 2023 در روز یکشنبه، ایشان کیشان (58) و سوریاکومار یداو (43) رهبری تیم را بر عهده داشتند، زیرا MI در ورزشگاه وانخده، KKR را با پنج ویکت شکست داد.

سریعترین قرن ونکاتش ایر در IPL امسال – 104 توپ از 51 توپ – برای KKR که نهمین شکست خود را در 10 مسابقه در ورزشگاه Wankhede متحمل شد و بیست و سومین شکست خود را در 32 بازی مقابل هندی های بمبئی متحمل شد.

نکته برجسته پیروزی سرخپوستان بمبئی نه تنها پاسخ قوی آنها به ضربه زدن در تعقیب 186 بود، بلکه سوریاکومار، ضربه زن درجه متوسط ​​آنها نیز بود که با توپ 25 توپ 43، مشکلات ضربه زدن را رد کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله