متیو هیدن به NDTV می گوید: «MS Dhoni دوباره تأثیر می گذارد».

MS Dhoni با بازی‌های خود در لیگ برتر هند (IPL) در فصل 2023، در رنگ‌های Chennai Super Kings، سال‌ها را به عقب برمی‌گرداند. Dhoni با حضور خود به عنوان یک پایان‌دهنده، طرفداران زیادی را در مورد این کمپین تشویق کرده است. در حالی که طرفداران واقعاً از بازگشت تالا قدردانی می کنند، حتی هم تیمی سابق او در چنای سوپر کینگز، متیو هیدن، تحت تأثیر آنچه در این فصل از خفاش این بازیکن 41 ساله دیده است، قرار گرفته است. هیدن در مصاحبه ای اختصاصی با NDTV اعتراف کرد که فصل گذشته از خود می پرسید که آیا Dhoni قرار است دوباره بازی کند یا خیر.

در چت، هیدن به یاد “تجارت انبه” در روزهای فعالش به عنوان بازیکن افتاد. این دانی بود که انبه را در زمانی که هیدن فاقد انگیزه بود فرستاد.

اما حالا هیدن فکر نمی‌کند که دونی به لطف برگشت نیاز ندارد زیرا او به زیبایی توپ را می‌زند.

هیدن در پاسخ به این سوال که آیا اکنون که مثل زمانی که انگیزه اش تمام شده مجروح شده است، آیا انبه برای دانی می فرستد، گفت: “این یک تجارت ارزان بود.”

“دویدن برای انبه، درست است؟ خیلی آسان به نظر می رسید. او خودش روحیه خوبی دارد. سال گذشته ما فکر می کردیم که آیا او دوباره بازی می کند یا نه، و در این فصل او با نرخ ضربات فوق العاده ای بیش از 200 به میدان رفت. او در حال ساختن یک بازی است. باز هم تاثیر بگذارد، مانند IPL. او چنین دوره های اپیزودیکی دارد، که فوق العاده است.”

چنای در این کمپین تیم قدرتمندی به نظر می‌رسد، و موقعیت خود را برای رسیدن به چهار تیم برتر در مرحله لیگ IPL 2023 تقویت می‌کند. با جمعیت Chepauk پشت سر آنها، CSK یک بار دیگر خانه خود را به یک قلعه تبدیل کرد.

اگرچه Dhoni در این فصل بازی زیادی نکرده است، اما طرفداران خوشحال هستند که حتی در این مرحله از حرفه خود، “Tala” آنچه را که برای تولید پایان های قهرمانانه لازم است را دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله