“ما منتظر این مسابقات راسل بودیم”: کاپیتان KKR، نیتیش رانا

انتظار نیتیش رانا، کاپیتان شوالیه سواران کلکته (KKR) برای بازگشت آندره راسل به فرم پایان یافت زیرا این ضربه زن سخت ضربه ای درخشان ایجاد کرد تا تیمش را به پیروزی در برابر پادشاهان پنجاب (PBKS) در باغ ادن برساند. KKR در فینال یک بازی هیجان انگیز مقابل PBKS به پیروزی رسید. نیتیش رانا نیم قرنی و آتشین از آندره راسل و رینکو سینگ به کلکته کمک کرد تا با پنج ویکت پیروز شود.

آندره راسل ضربه پیروزی را انجام داد – 42 از 23 توپ. نکته قابل توجه این است که او تاکنون ضربه مهمی به تیمش وارد نکرده است.

در ارائه پس از بازی، کاپیتان KKR گفت: “در 10 مسابقه، همه ما انتظار داشتیم که یک اینینگ راسل بیاید. او در یک اینینگ بود، من مدام از او حمایت می‌کردم و می‌گفتم تو کارهای زیادی انجام داده‌ای و ما را ۱۰۰ درصد در این بازی پیروز خواهی کرد.»

“زمانی که در حال ضربه زدن بودم، می‌خواستم یک انتها را حفظ کنم. ونکی یک مشکل مچ پا داشت، بنابراین ما سعی کردیم یک ضربه بزرگ را اینجا و آنجا انجام دهیم. این دوره‌ها نیز حس برتری خانگی را ایجاد می‌کرد. بولرهای ما در مقابل توپ‌بازان خوب ضرب نمی‌زدند. کشتی گیران مرگ، من از اینکه اینقدر گل خوردیم عصبانی بودم چون ویکت 160-165 بود.”

“من فقط به او می گویم، خودت را باور کن زیرا آنچه به دست آورده ای چیزی است که افراد زیادی نمی توانند به آن دست یابند. همانطور که او می زد، تمام جمعیت شعار می دادند “بازار، بازار”. این چیزی است که او امسال به دست آورده است. من. من سال‌هاست که در این فرنچایز کار می‌کنم، من عادت کرده‌ام که جمعیت عدن فریاد بزنند «راسل، راسل»، اما شنیدن فریاد «رینکا، رینکا» به من احساس خوشحالی و غرور می‌کند. این احترامی است که او در این فصل کسب کرده است.”

در تعقیب 180، نیتیش 51 امتیاز از 38، آندره راسل 42 امتیاز از 23 و رینکو سینگ 21 امتیاز از 10 به دست آوردند.

برای PBKS، راهول چهار با 23 ران در چهار اوور، دو ویکت انتخاب کرد. هارپریت برار و ناتان الیس هر کدام یک ضربه داشتند.

پیش از این، کامئوهای نیم قرن و اواخر کاپیتان شیخار داوان توسط شاهرخ خان و هارپریت برار، پادشاهان پنجاب را به 179/7 رقابتی رساند.

شیخار 57 توپ از 47 توپ به ثمر رساند، جیتش شارما 21 توپ را از 18 توپ به ثمر رساند و ریشی داوان نیز 19 توپ از 11 توپ را به ثمر رساند.

وارون چاکرابورتی با کسب امتیاز 3/26 در چهار اور، انتخاب بول کاران KKR بود. هارشیت دو ویکت و سویاش و نیتیش هر کدام یک ویکت گرفتند.

KKR با 5 برد، 6 باخت و 10 امتیاز در رده پنجم جدول امتیازی قرار دارد. PBKS با 10 امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله