“ما عشق مشترک داریم…”: شعیب مالک در مورد “شایعاتی” مبنی بر اینکه اوضاع با همسر سانیه میرزا خوب پیش نمی رود باز می کند.

تصویر فایل شعیب مالک و سانیا میرزا در کنار هم.© اینستاگرام

شعیب مالک، ستاره کریکت پاکستان و سانیا میرزا، تنیسور هندی، زوج قدرتمندی هستند که طرفداران زیادی دارند. مالک کاپیتان سابق تیم کریکت پاکستان و سانیا، یکی از برترین تنیسورهای هند، در سال 2013 ازدواج کردند و دارای یک پسر به نام ایژن میرزامالک هستند. اواخر سال گذشته گمانه زنی هایی مبنی بر تیره شدن رابطه شعیبی و سانیا مطرح شد. مالک اکنون سکوت خود را در مورد شایعات شکسته است. “حبر چال راهی های، طلوکات آچه ناهی (شایعاتی وجود دارد که همه چیز در رابطه خوب نیست). چه می خواهی بگویی؟’ از مالک در برنامه ژئو نیوز “ارزیابی” پرسیده شد.

“چیزی در این مورد نیست. در عید می خواهم بگویم که اگر با هم بودیم خیلی خوب می شد. اما او در IPL تعهداتی دارد. او در IPL اجرا می کند. به همین دلیل ما با هم نیستیم. ما مثل همیشه عشق مشترک داریم.” من خیلی دلم برایش تنگ شده است، چه بگویم.” “تعهدات (حرفه ای) وجود دارد. اما عید روزی است که دلت برای عزیزانت بسیار تنگ می شود.”

وی افزود که این دو به چنین شایعاتی توجه نمی کنند. وی افزود: «بنابراین نه من و نه او بیانیه ای ندادیم.

سانیا میرزا آخرین مسابقه خود را به عنوان یک تنیس باز حرفه ای در مسابقات WTA Duty Free قهرمانی دبی در فوریه امسال انجام داد. سانیا که یکی از بزرگترین تنیس‌بازانی است که از هند خارج شده است، با شکست در دور اول به کار درخشان خود پایان داد و در ست‌های مستقیم در دبی به شریک آمریکایی مدیسون کیز باخت.

سانیا، 36 ساله، که در سال 2003 حرفه ای شد، با شش عنوان گرند اسلم، از جمله سه قهرمانی دونفره زنان با اسطوره سوئیسی، مارتینا هینگیس، از تنیس بازنشسته شد.

او در دو مسابقه از سه مسابقه ترکیبی خود با هموطن ماهش بوپاتی (اوپن استرالیا 2009 و آزاد فرانسه 2012) پیروز شده است. او به همراه برونو سوارس برنده جام آزاد آمریکا شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله