“ما در اینجا یک مسابقه آزمایشی انجام دادیم…”: برداشت صادقانه روهیت شارما در زمین دهلی برای IPL 2023

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، پس از اینکه تیمش سرانجام اولین برد خود را در این دوره از IPL با پیروزی شش ویکت مقابل دهلی کپیتالز در یک بازی هیجان‌انگیز آخرین توپ در روز سه‌شنبه به ثبت رساند، آسوده خاطر شد. قهرمان پنج دوره MI در دو مسابقه اول خود متحمل شکست شد، اما تیم تحت رهبری روهیت در نهایت پس از تکمیل تعقیب 173 در آخرین توپ به پیروزی رسید. “برنده شدن در بازی مهمترین چیز است. ما از بازی اول سخت کار کردیم. ما در بمبئی اردو داشتیم و گرفتن نتیجه (به نفع ما) خوب است. اولین برد همیشه خاص است.

پیوش چاولا سه ویکت گرفت و روهیت، که اسپینر هریتیک شوکین را در اوور چهارم معرفی کرد، به بازیکنان آهسته برای انجام کار اعتبار داد.

اخیراً یک مسابقه آزمایشی در اینجا انجام دادیم، زمین متفاوت به نظر می رسید. مهم این بود که در این زمین یک توپ انداز کند بگیریم. اسپینرها ما را در بازی نگه داشتند.” کاپیتان هند گفت که تیمش مایل است از بازی قدرت حداکثر استفاده را ببرد.

او گفت: “ما باید خوب می جنگیدیم تا مجموع را به دست آوریم. فکر می کردم همه دستشان را بالا می بردند. ما باید برای تیم حساب می کردیم. باید از یک بازی قوی استفاده می کردم، می دانستم که باید به حمله ادامه دهیم و موقعیت ها را به دست آوریم.” گفت. من در تلاش برای ایجاد یک شراکت بودم، ارتباط خوبی با تیلاک داشتم. برای ما مهم بود که همکاری خوبی داشته باشیم.” برای دی سی، این چهارمین باخت آنها در همین تعداد بازی بود – دومین بدترین شروع فصل آنها پس از شش باخت متوالی در سال 2013.

دیوید وارنر، کاپیتان دی سی گفت: “شما به سه بازی آخر IPL نگاه می کنید، شگفت انگیز است. امروز پایان اشتباهی بود اما بچه ها فوق العاده بودند. دو توپ اشتباه بود و بازی همین است. ما خوب کار کردیم که آن را برگردانیم.”

هنریش نورتیه با دفاع از پنج ران در آخرین اور، یک استاد کلاس در بولینگ مرگ ایجاد کرد و تقریباً برنده شد.

او گفت: “نورتیه در کلاس جهانی است و این همان چیزی است که ما از مرد بزرگ انتظار داریم. مصطفی نیز (عملکرد خوبی داشت)”.

وارنر گفت که تیمش باید از دست دادن ویکت ها در یک انبوه اجتناب کند.

فکر می‌کنم در سه بازی اخیر نکات مثبتی داشتیم، اما نباید در گروه‌ها ویکت‌ها را از دست بدهیم.» دی سی به مدت 172 بازی باول بیرون رفت، که عمدتاً به دلیل توپ 25-54 آکسار پاتل پس از دعوت به ضربه زدن بود.

آکسار باید در جمع چهار تیم برتر باشد. او ما را به یک مخرج مشترک آورد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله