“ما باید از مهارت های خفاش خود استفاده کنیم…”: دستیار مربی دی سی، شین واتسون

دستیار مربی دی سی، شین واتسون© BCCI

شین واتسون، دستیار سرمربی دهلی کپیتالز معتقد است که فقدان مهارت های ضربتی برای مدت طولانی به تیم در این فصل آسیب رسانده است و منجر به هفت شکست از 11 بازی لیگ برتر هند شده است. دی سی که در حال حاضر با چهار برد در آخرین جدول امتیازات قرار دارد، تنها با سه بازی باقی مانده از پلی آف خارج شده است. دی سی روز چهارشنبه پس از تسلط بر تیم میزبان در بیشتر تلاش های بولینگ، با 27 ران مغلوب چنای سوپر کینگز شد. CSK در مجموع 167/8 در 20 اور خود قبل از محدود کردن DC به 140/8 ارسال کرد.

واتسون در مورد بازی گفت: “ما باید راهی پیدا کنیم تا از مهارت های خود برای مدت طولانی تری با خفاش استفاده کنیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، همانطور که در برخی از مراحل تورنمنت انجام داده‌ایم، آنگاه می‌توانیم فیگورهای ضربتی خوبی تولید کنیم.» او گفت که مردم در DC فکر می‌کردند که 167/8 در مسیری که چرخش را ارائه می‌دهد، همتراز است.

ما فکر می کردیم 167 روی ویکت در چنای یک امتیاز اسمی است. برای ما مهم بود که شروع خوبی داشته باشیم، اما متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم. همچنین پس از از دست دادن سه ویکت در بازی پاور، ریکاوری برای ما دشوار بود.” اخراج زودهنگام کاپیتان دیوید وارنر نیز عامل مهمی بود.

همه چیز در برابر RCB بسیار خوب پیش رفت. متأسفانه، دیوی (وارنر) نتوانست مرحله اول را پشت سر بگذارد. سپس ما (فیل) سالت و (میچل) مارش را نیز از دست دادیم. بنابراین همه چیز در برابر CSK درست نشد.” وقتی از واتسون در مورد جنبه‌هایی که تیم باید روی آن‌ها در بازی‌های آینده تمرکز کند، سوال شد، گفت: «ما باید به کار روی بهبود ادامه دهیم. ما در بیشتر بازی های CSK مالکیت توپ فوق العاده ای داشتیم.” دی سی در بازی بعدی خود در کوتلا در تاریخ 13 می به مصاف پنجاب کینگز خواهد رفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله