مایکل واگن معتقد است که استرالیا هند را “در همه قالب ها به طور قانع کننده ای” شکست خواهد داد


مایکل وان ، کاپیتان سابق انگلیس ، روز شنبه در توییتر خود صحبت کرد و در مورد چگونگی اتفاقات ، به نظر وی ، در طول تور دائمی هند به استرالیا صحبت کرد. میزبان در 66 دوی مسابقه در زمین کریکت در سیدنی ODI باز را بدست آورد ، در حالی که آرون فینچ و استیو اسمیت قرن ها را شکست دادند. بازدید کنندگان ضعیف نمایشگاه می گذاشتند: ویرات کولی ، مایانک آگاروال ، K.L. Rahul و Shreas Ayer ارزان انتخاب شدند. کاپیتان سابق انگلیس معتقد است که استرالیا در تور منظم در هر سه قالب هند را آسان خواهد کرد. وان در توییتر خود گفت: “یک تماس زودهنگام … فکر می کنم استرالیا هند را در این تور در همه قالب ها به طور قانع کننده ای متقاعد خواهد کرد … #AUSvIND.”

بوق تجاری

تور هند در استرالیا شامل سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه است. استرالیایی ها در حال حاضر 1-0 از سری ODI پیش هستند.

در اولین ODI ، کاپیتان استرالیایی فینچ به تساوی رسید و تصمیم به شکست گرفت. در 50 قاب ، استرالیا یک ماموت 374 را روی شش قرار داده است. جدای از لحن فینچ و اسمیت ، دیوید وارنر نیز نیم قرن ضبط کرد ، در حالی که گلن ماکسول با ضربه سریع 45 از 19 توپ ضربه زد.

تیم بولینگ هند نیز مانند بخش ضرب و شتم قادر به شلیک به سمت SCG نبود ، و یاسپریت بومرا 73 اجرا برای 10 شوت را پذیرفت و فقط یک اخراج را مدیریت کرد. محمد شامی یک نقطه روشن بود و سه ویکت با 10 فریم را به دست گرفت.

جوش هازلوود و آدام زامپا استرالیایی هنگام تعقیب هند سوخته شدند. هازلوود سه ویکت گرفت که شامل اخراج های مهم آگروال ، کولی و آیر بود.

شیخار دوان و هاردیک پاندیا تلاش کردند تا یک چرخش را رقم بزنند ، اما تعداد کل استرالیا در آن روز غیرقابل دستیابی بود.

بالا رفته

داوان 74 گل از 96 گل زد ، در حالی که پاندا 90 گل از 76 گل را به ثمر رساند.

دومین ODI روز یکشنبه برگزار می شود و هند امیدوار است که بتواند بازگشت یابد. بعد از ODI اولین T20I در تاریخ 4 دسامبر برگزار می شود. اولین آزمون از 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله